pending_actions
زمان مطالعه: 4 دقیقه
star_halfامتیاز
5/5 - (4 امتیاز)

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

اگر به‌عنوان یک مدیر و یا صاحب یک کسب و کار به فکر خرید یک سرور اختصاصی برای شرکت خودتان هستید، مسلماً یکی از نگرانی‌هایی که ذهن شما را درگیر می‌کند، قیمت سرور است. سرورهای موجود در بازار بعضاً قیمت‌های بسیار مختلفی دارند که ممکن است با بودجه موردنظر شما همخوانی نداشته باشد. اگر اجازه بدهید ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. استفاده از سرورهای جدید دل، راه‌حل مشکل شماست. بسته به اینکه از چه مدلی استفاده کنید، قیمت سرور دل می‌تواند متفاوت باشد.

سرورهای دل، همه آن چیزی که به آن نیاز دارید

اگر بگوییم که سرورهای دل بهترین سرورهای موجود در بازار هستند، بیراه نگفته‌ایم. سرورهای دل به‌قدری مزایا و ویژگی‌های مختلفی دارند که آن‌ها را از هر سرور موجود در بازاری پیش انداخته است. مخصوصاً نسل جدید سرورهای DellEMC که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، طرف‌دارانش را شگفت‌زده کرده است. این سرورها شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا در هرکجا که هستند، به‌صورت راه دور داده‌ها را تجزیه و تحلیل کنند.

همچنین به دلیل استفاده از جدیدترین و قوی‌ترین قطعات سخت‌افزاری در این سرورها، سرعت بسیار مناسبی را حتی در حجم بالای کاری خواهید داشت. از دیگر مزایای مهمی که بر روی قیمت سرور دل تأثیر می‌گذارد می‌توان به افزایش ایمنی و امنیت و همچنین نوآوری‌هایی در مقاوم‌سازی سرور در برابر حملات سایبری اشاره کرد. البته نباید از تنوع بسیار جالب‌توجه این سرورها غافل شد.

این تنوع موجب شده تا قیمت سرور دل طیف وسیعی را تجربه کند و هر شرکتی با هر بودجه‌ای که داشته باشد، بتواند از سرورهای این برند مطرح استفاده کند.

سرورهای دل جز بهترین سرورهای موجود در بازار هستند
سرورهای دل جز بهترین سرورهای موجود در بازار هستند

با وجود فضای ابری چرا باید از سرورهای دل استفاده کنیم؟

ممکن است برخی از افراد این سؤال را داشته باشند که چرا با وجود فضای ابری باید هزینه خرید یک سرور دل به‌صورت اختصاصی را پرداخت کنیم. در پاسخ به این سؤال باید گفت با اینکه قیمت سرور دل در مقایسه با قیمت خرید اشتراک ماهانه فضای ابری بیشتر است، اما این نکته را مدنظر بگیرید که با خرید یک‌باره سرور اختصاصی، دیگر نیازی نیست نگران پایان یافتن اشتراک فضای ابری باشید. همچنین نکته بسیار مهم دیگری که وجود دارد امنیت داده‌هاست.

این نکته را بدانید که داده‌ها و اطلاعات شما در فضایی ذخیره خواهد شد که شما کنترلی را بر روی آن ندارید. درحالی‌که با خرید یک سرور اختصاصی می‌توانید به‌صورت کامل بر روی تمامی فعالیت‌هایی که روی داده‌ها و اطلاعات شما قابل‌اجراست، کنترل داشته باشید. از سوی دیگر این نکته را مدنظر بگیرید که با خرید نسل جدید سرورهای دل می‌توانید در درازمدت بسته به گسترش شرکت و کسب‌وکارتان، سرور خود را ارتقاء دهید. درصورتی‌که این قابلیت بر روی فضای ابری وجود ندارد.

از سوی دیگر اگر حجم کاری زیادی دارید و یا با داده‌های ورودی/ خروجی بالایی در ارتباط هستید، خرید یک سرور دل می‌تواند حتی در درازمدت گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر از کرایه فضای ابری باشد. با توجه به‌تمامی این ویژگی‌هایی که داشتن یک سرور اختصاصی در مقایسه با فضای ابری دارد، قیمت سرور دل نمی‌تواند مانع مهمی در خرید این سرور به نظر برسد.

خرید سرور Dell؛ راهی مطمئن برای پیشی گرفتن از رقبا
سرورهای دل، جایگزین مناسب فضای ابری

معرفی نسل جدید سرورهای  DellEMC

برند دل با استفاده از مجموعه قدرتمند و امن Dell EMC PowerEdge نسل جدیدی از سرورهای محاسباتی را وارد بازار کرد. به کمک این سرورها می‌تواند مسیری را به سمت زیرساخت‌های مستقل طی کرد و بهره‌وری فناوری اطلاعات را افزایش داد. مجموعه پرفروش‌ترین سرورهای جهان دارای عملکردی بی‌نظیر بوده که سطح جدیدی را برای تسریع پردازش اطلاعات و کمک به مشتریان تعریف نموده است.

این سرورهای بی‌نظیر به مشاغل کمک می‌کنند تا با تسریع پردازش‌ها، به اهدافی که پیشروی خودشان ترسیم کرده‌اند، برسند. بهینه‌سازی فناوری سخت‌افزارهای به‌کاررفته، قدرت محاسبه موردنیاز برای اجرای برنامه‌های کاربردی مشتریان را افزایش می‌دهد و به همین دلیل این سرورها دارای محبوبیت بسیار زیادی هستند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این خانواده، تنوع قیمت آن‌هاست.

تنوع قیمت سرور دل در این مجموعه به حدی بوده است که مشاغل مختلف می‌توانند با هر بودجه‌ای دست به خرید یک سرور مناسب با حجم فعالیتشان بزنند.

خرید سرور Dell EMC
تنوع سرورها و قیمت سروهای دل مثال‌زدنی است

چند مدل سرور DellEMC پرکاربرد

اگر تا بدین جای مقاله پیش آمده‌اید، مشخص است از سرورهای دل‌خوشتان آمده است! پس اجازه دهید تا شما را با چند مورد از جدیدترین سرورهای DellEMC آشنا کنیم. قیمت سرور دل مدل DellEMC به عوامل زیادی از جمله قدرت قطعات سخت‌افزاری آن بازمی‌گردد. جهت اطلاع از قیمت این سرورها می‌توانید با کارشناسان واحد فروش سایت زیگورات تکنولوژی در ارتباط باشید:

سرورهای رک مونت دل

 

سرورهای ایستاده دل

این‌ها تنها بخشی از خانواده بزرگ سرور دل هستند. برای اطلاع از قیمت سرور دل و همچنین سایر سرورهای این خانواده می‌توانید به صفحه فروش سرورهای دل در سایت زیگورات تکنولوژی مراجعه کنید.

 

قیمت سرور دل

سرورهای دل از جمله مهم‌ترین و معروف‌ترین سرورهای موجود در بازار هستند. علی‌الخصوص نسل جدید این سرورها که توانسته غوغایی در بازار برپا کند. یکی از نکات مهم این سرورها، تنوع بسیار بالای آن‌هاست که موجب شده قیمت سرور دل طیف وسیعی را شامل شود و مناسب هر بودجه‌ای باشد. برای اطلاع از جدیدترین سرورهای دل می‌توانید به صفحه سرور دل در سایت زیگورات تکنولوژی مراجعه کنید.

 

مقاله های مرتبط:

آشنایی با خرید سرور دل Dell EMC و ویژگی‌های آن

با خرید سرور Dell از رقبایتان پیشی بگیرید

سرور دل رکمونت Dell EMC Server PowerEdge R750

برنامه ویژه فروش سرور دل به کسب و کارهای کوچک و متوسط

فروش سرور Dell و دلایل رونق گرفتن آن

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question