آشنایی با زیگورات تکنولوژی

دامنه فعالیت ما

زیگورات تکنولوژی به عنوان یکی از موفق ترین عرضه کنندگان محصولات کامپیوتری در خاورمیانه شناخته می شود و این مهم، مرهون ارائه خدمات تخصصی مطمئن و سریع توسط متخصصین خود می باشد. در همین راستا، بخش خدمات زیگورات تکنولوژی با هدف فعالیت در زمینه ارائه خدمات تخصصی محصولات نوت بوک تاسیس گردید. این گروه طی سالیان متمادی با جذب نیروهای متخصص و کارآمد، اقدام به ایجاد مجموعه ای توانمند نمود که ضمن ارائه خدمات ارزنده از مشاوره تا ارائه محصول در جهت رفع نیاز مشتریان به خدمات تخصصی نوت بوک مطرح گردید.

زیگورات تکنولوژی با کسب دانش روز و با آگاهی کامل از موقعیت صنعت IT در سطح بین المللی و منطقه، سیاستهای مبتکرانه ای را اتخاذ نموده که باعث دریافت مجوز فروش و خدمات پس از فروش محصولات کامپیوتری از تولید کنندگان معتبر بین المللی گردید.

مرکز خدمات پس از فروش مجموعه زیگورات تکنولوژی

مجموعه زیگورات از سال ۲۰۰۳ رسما فعالیت خود را آغاز نموده است. در ابتدای کار، فعالیت این مرکز محدود به تعمیرات و رفع مشکلات ساده‌ی سخت افزار و نرم افزار بوده، اما با گذشت زمان فعالیت‌های این واحد با بهره‌گیری از تخصص نیروهای جوان و کارآمد، افزایش چشمگیری یافت و هم اکنون همچون قلب تپنده‌ی شرکت زیگورات به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

تجهیز این مرکز به آخرین ماشین آلات و ابزار تعمیرات سخت افزاری، آموزش و تربیت نیروهای کارآمد، بهره گیری از دانش فنی روز صنعت رایانه، فراهم نمودن دامنه کاملی از قطعات یدکی و … همگی باعث ایجاد کاملترین مرکز خدمات پس از فروش نوت بوک گردیده است.

گارانتی زیگورات تکنولوژی

زیگورات محصولات خود را بسته به نوع و مدل دستگاه بین ۱ تا ۳ سال گارانتی می کند که این گارانتی شامل کلیه قطعات دستگاه اعم از باتری ، آداپتور ، مادربرد ، پردازنده ، کارت گرافیک ، صفحه نمایش ، کارت‌های شبکه ، مودم ، درایو نوری (DVD-RW) ، هارددیسک ، صفحه کلید می باشد. در واقع می توان گفت که زیگورات تمامی موارد به غیر از کارتن دستگاه را برای شما گارانتی می کند.

گارانتی قطعات

مرکز خدمات پس از فروش زیگورات ، کلیه قطعات نوت بوک ها را گارانتی می کند که زمان آن بسته به نوع محصول متفاوت است.

مرکز خدمات زیگورات با اجرای طرح های مختلف تعویض و در نظر گرفتن برخی مزایا برای مشتریان این مرکز ، قطعات دارای گارانتی یا حتی قطعات قدیمی بدون گارانتی را تعویض و در ازای آن قطعه جدید دارای گارانتی عرضه می نماید که با این حرکت گامی نخست در عرصه گارانتی در ایران برداشته است که با استقبال بی نظیر مشتریان این مرکز روبرو شده و قصد دارد در آینده نیز طرح های متنوع و مختلفی را به اجرا گذارد

نشان و علامت تجاری مجموع زیگورات تکنولوژی

زیگورات همیشه و همواره در کنار مشتریان خود بوده است و حتی پس از اتمام گارانتی آنها را تنها نمی گذارد؛ بر همین اساس زیگورات با برند تجاری خود اقدام به تولید قطعات جانبی نوت بوک های قدیمی و جدید مانند باطری ، هارد باکس اکسترنال و… کرده است که آنها را با گارانتی تعویض به مشتریان خود عرضه می‌نماید. استفاده از برند تجاری زیگورات بدون مجوز کتبی صاحبان آن پیگرد قانونی دارد.

برخی از مشتریان و همکاران زیگورات

keyboard_arrow_up
question