فروش سرور Dell و دلایل رونق گرفتن آن
pending_actions
زمان مطالعه: 5 دقیقه
star_halfامتیاز
5/5 - (3 امتیاز)

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 5 دقیقه

اگر شما هم جزو افرادی هستید که یک شرکت و یا بیزینس مخصوص به خودتان را دارید و چندین کارمند زیرمجموعه شما در حال کار کردن با سیستم‌های کامپیوتری هستند، ممکن است به خرید یک سرور احتیاج پیدا کنید. با این ‌وجود ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. سرورهای دل دقیقا همان چیزی هستند که شما به آن احتیاج دارد. ما در این مقاله قصد داریم تا در خصوص دلایل افزایش فروش سرور Dell در ایران با شما صحبت کنیم و ببینیم که چرا بازار خرید و فروش سرورهای دل در ایران رشد کرده است.

سرورهای دل؛ چیزی که به آن احتیاج دارید

اگر برای خرید یک سرور به بازار ایران مراجعه کنید، با برندهای مختلف روبرو می‌شوید که ممکن است شما را گیج کند. پس بهتر است قبل از خرید با برخی از سرورها آشنایی جزئی داشته باشید تا در هنگام انتخاب، بهترین گزینه را برای سازمان تان برگزینید. سرورهای دل جزو پرفروش‌ترین سرورهای موجود در بازار هستند که می‌توانند به ‌خوبی نیازهای شما را برطرف کنند.

اما ممکن است این سوال ذهن شما را مشغول کند که چرا سرورهای Dell دل پرفروش‌ترین سرورهای سال 2020 و 2021 هستند؟ چه ویژگی‌ها و چه مزایایی در سرورهای دل نهفته است که آن‌ها را از سایر گزینه‌های موجود در بازار متفاوت می‌کند؟ و سوالاتی از این ‌قبیل. اجازه دهید تا در ادامه در خصوص مزایا و ویژگی‌های مختلف سرورهای دل بیشتر با شما صحبت کنیم تا متوجه شوید که چرا بازار خرید و فروش سرور Dell تا به این اندازه رونق گرفته است.

نسل جدید 14 سرورهای Dell EMC
سرورهای قدرتمند دل تمامی نیازهای شما را برطرف می‌کنند

دلایل رونق گرفتن فروش سرور Dell

اگر شما هم صاحب یک سازمان، اداره و یا شرکت با چندین سیستم کامپیوتری هستید، زمان آن رسیده است که برای خرید یک سرور دل اقدام کنید. سرورهای دل می‌توانند امنیت اطلاعات شما را تامین کنند و به کسب‌وکار شما برای رسیدن به راندمان بهتر کمک می‌کنند. ما در ادامه در خصوص محبوبیت و رونق گرفتن فروش سرور Dell در جهان و ایران دلایل محکمی را ارائه خواهیم کرد.

  • مدیریت از راه دور بهتر

سازمان‌ها می‌توانند به کمک قابلیت مدیریت از راه دور قرارداده‌شده در سرورهای PowerEdge دل با نرم افزار iDRAC در وقت خودشان صرفه‌جویی کنند و درصد خطا را پایین بیاورند. به کمک این سرورها می‌توانید به صورت خودکار و از راه دور بر روی سیستم‌ها نظارت کرده و به ‌سادگی سرورها را مدیریت کنید. این امر موجب می‌گردد علاوه بر مقرون‌به‌صرفه بودن از منابع فناوری اطلاعات شازمان خودتان استفاده کنید.

  • قدرت پردازش هرچه بیشتر

یکی از دلایل مهم رونق گرفتن فروش سرور dell به دلیل استفاده از سخت‌افزار و قطعات خارجی است که موجب گردیده پردازش این سرورها، سرعت و قدرت فوق‌العاده‌ای را تجربه کند. سرورهای PowerEdge دل به ‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند با پردازنده Intel® Xeon® E5-2400  هماهنگ شده و پردازش‌های بسیار قدرتمندی را به شما ارائه کنند. علاوه بر استفاده از این پردازنده، افزایش فضای ذخیره‌سازی نیز موجب می‌گردد تا سرعت پردازش‌های شما بالا برود.

از دیگر ویژگی‌های قرارداده‌شده در نسل جدید سرورهای dell می‌توان به افزایش درگاه‌های ورودی و خروجی، اسلات‌های PCI Express (PCIe) بیشتر و همچنین قابلیت PCIe 3.0 برای ارائه خطوط بیشتر نسبت به نسخه‌های قدیمی‌تر اشاره کرد.

  • استفاده از قطعات و سخت‌افزارهای قدرتمند در سرورهای دل فروش سرور Dell
    استفاده از قطعات و سخت‌افزارهای قدرتمند در سرورهای دل

    فضای مناسب برای رشد سازمانی

خواه شما یک شرکت کوچک، متوسط و یا بزرگ باشید، مطمئنا شما به یک فضای مناسب برای رشد و افزایش ظرفیت نیاز دارید. برخی از تصمیم‌گیرندگان فناوری اطلاعات می‌توانند پیش‌بینی کنند که شرکت شما در سال آینده 5 درصد رشد خواهد داشت. اما این پیش‌بینی در بسیاری از مواقع ممکن است درست از آب درنیاید. به همین دلیل شما به سرورهایی نیاز پیدا خواهید کرد که فضای مناسب برای رشد را به شرکت و یا سازمان شما ارائه دهند.

یکی از مهم‌ترین دلایل رونق گرفتن فروش سرور Dell نیز همین فضای مناسب برای رشد و ارتقاء است. سرورهای PowerEdge دل به‌ گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند قابلیت ارتقاء بهتر و منعطف‌تری را در اختیار شما بگذارند. بنابراین شما می‌توانید به ‌راحتی برای افزایش فضای موردنیاز خود از تعداد بیشتری حافظه، هارددیسک و یا حتی پردازنده استفاده کنید و بدون پرداخت هزینه‌های مختلف، سرور خودتان را ارتقاء دهید.

  • سیستم خنک‌کننده به‌روز

باید بدانید که سرورهای نسل جدید PowerEdge به خوبی با تازه‌سازی و خنک‌سازی هوا سازگار هستند. این سرورها به نحوی طراحی شده‌اند که می‌توانند در محیط‌هایی با دمای 45 درجه سانتی‌گراد هم به کار خودشان ادامه دهند. اما ممکن است در برخی از مناطق دما هوای بیشتر از حد معمول باشد و یا پردازش‌های سنگین موجب بالا رفتن دمای داخلی سرور شود. در این جاست که سیستم خنک‌کننده سرورهای دل به کمک شما می‌آید.

به کمک این سیستم می‌توانید به ‌راحتی علاوه بر کاهش هزینه‌های برق مصرفی، به ‌سادگی دمای سرور را به حد نرمال پایین بیاورید و از رسیدن آسیب به آن جلوگیری کنید. وجود همین سیستم‌ها و تکنولوژی‌های مختلف است که فروش سرور Dell را محبوب‌تر از قبل کرده است.

عوامل گوناگونی بر روی قیمت دستگاه‌های سرور تاثیر دارد
سرورهای دل مناسب برای تمامی مشاغل مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات هستند

آشنایی با انواع سرورهای دل

اگر تا بدین قسمت از مقاله پیش ‌آمده‌اید به شما تبریک می‌گوییم، شما تصمیم گرفته‌اید تا از سرورهای مختلف دل استفاده کنید. برای افرادی که ممکن است با این سرورها آشنایی کاملی نداشته باشند، باید بگوییم که سرورهای دل به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند:

شما می‌توانید بسته به نیاز و فضای شرکتتان دست به خرید یکی از این مدل از سرورهای دل بزنید. پیشنهاد ما به شما خرید از زیگورات تکنولوژی به‌عنوان وارد کننده اصلی سرور Dell EMC است. با مراجعه به سایت زیگورات تکنولوژی می‌توانید با انواع مختلف مدل‌های سرور دل آشنایی پیدا کرده و در صورت داشتن سوال در این زمینه، با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار کنید.

 

جمع بندی فروش سرور Dell

سرورهای برند دل از جمله بهترین سرورهای موجود در بازار هستند که می‌توانید برای شرکت خودتان خریداری کنید. وجود قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد موجود در این سرورها موجب گردیده است تا بازار خرید و فروش سرور Dell داغ‌تر از گذشته به کار خودش ادامه دهد. اگر قصد خرید سرورهای دل را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا از سرور های زیگورات تکنولوژی بازدید کنید.

 

مقاله های زیر در همین رابطه به شما کمک خواهند کرد:

 

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question