گلکسی C9
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گلکسی C9 سامسونگ گواهی FCC را دریافت کرد

اوایل روز گذشته; مرکز صدور تجهیزات مخابراتی ایالات متحده موسوم به FCC; گواهی تاییدی به یک تلفن هوشمند اعلام نشده داده است. این محصول به شماره مدل SM-C9000 بوده ; انتظار می رود همان گلکسی C9 شایعه شده باشد. متاسفانه فایل FCC اطلاعات بسیاری از گوشی هوشمند ارائه نمی دهد.

این مدل دو هفته قبل نیز راهی کشور هند شد تا مورد تست قرار گیرد. اگرچه FCC به مشخصات گلکسی C9 اشاره نمی کند; اما تاکنون شایعات بسیاری پیرامون این تلفن هوشمند منتشر شده که نیازی به فایل مورد ذکر نیست.

از مشخصات این تلفن هوشمند می توان به صفحه نمایش 6 اینچی FHD; پردازنده اسنپدراگون 625; حافظه رم 6 گیگابایتی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی; دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی; باتری قابل تعویض 4000 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشملو را نام برد.

تاکنون گلکسی C9 گواهی های مختلفی دریافت کرده که از جمله می توان Bluetooth و وای فای را نام برد. این نشان می دهد که فاصله بسیاری تا معرفی نسخه جدید گلکسی C باقی نمانده و به زودی یک محصول میان رده از سامسونگ شاهد خواهیم بود.

البته شایعات پیرامون محصولات سری گلکسی C بسیار بوده و گلکسی C9 نیز یکی از آنها بود. در اخباری مرتبط سامسونگ باری دیگر گلکسی نوت 7 را روانه بازار کرد.

متاسفانه این فبلت لانچ تلخی را برای شرکت کره ای به دنبال داشت و ضرر مالی بزرگی را به وجود آورد. اگرچه گلکسی نوت 7 باری دیگر عرضه شد اما انتظار می رود برای باری دیگر از سطح جهان جمع آوری شده و فراخوانی داده شود.

همچنین درباره گلکسی اس 8 شایعه شده که با صفحه نمایش بدون حاشیه معرفی خواهد شد و از قدرت سخت افزاری بالایی برخوردار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون محصولات آتی; بایستی تنها به انتظار نشست  تا گزارش ها جدیدی منتشر شود.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question