گلکسی اس 8 و نوت 8 به پردازنده اگزینوس 9 مجهز هستند
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گلکسی اس 8 و نوت 8 به پردازنده اگزینوس 9 مجهز هستند

برای آن که سامسونگ بتواند گلکسی اس 8 و نوت 8 را به یک پرچمدار بزرگ همچون گلکسی اس 3 تبدیل کند قطعا نیازمند نوآوری خواهد بود. همانطور که می دانید شرکت موردبحث به دلیل مشکلات گلکسی نوت 7 ضرر بزرگی را متحمل شده; از این رو تمامی بخش های خود را برای توسعه بی نظیر گلکسی اس 8 موظف کرده است.

حتی مشکلات گلکسی نوت 7 موجب اخراج چندی از کارکنان سامسونگ شده است; شرکت کره ای چند سالیست از پردازنده اختصاصی اگزینوس در پرچمداران و برخی مدل های دیگر خود به کار می گیرد. البته سامسونگ سری گلکسی اس و گلکسی نوت را در دو مدل پردازنده کوالکام و اگزینوس عرضه می دارد.

اما به نظر می رسد سامسونگ قصد داشته در سال 2017 از اگزینوس قدرتمندی بهره می برد; اما با مودم شانون 359 همراه نیستند. شاید شرکت موردبحث از مودم شانون چند سالیست استفاده می کند اما تاکنون پیشرفت بسیاری پیدا نکردند.

شانون به پشتیبانی از اکثر شبکه های جهانی می پردازد و عملکرد سریعی دارد; البته شانون 359 تا اواسط سال 2017 به کار گرفته نمی شود; از این رو احتمال داشته در گلکسی نوت 8 شاهد آن باشیم.

انتظار می رود در سال 2018 سامسونگ پردازنده اگزینوس 10 را به کار گیرد که قطعا عملکرد بسیار بهتری نسبت به مدل های فعلی خواهد داشت. پیش از این شایعه شد که گلکسی نوت 8 و اس 8 به پردازنده اگزینوس 8895 یا اسنپدراگون 830 مجهز خواهند شد; اما شایعه فعلی به پردازنده اگزینوس 9 اشاره دارد.

اگر سامسونگ اگزینوس 9 را به کارگیرد; باید احتمال داد گلکسی اس 8 و نوت 8 عملکرد بالایی در سرعت داشته باشند.

به هر حال جزئیات پیرامون دو تلفن هوشمند بسیار نبوده و احتمال می رود از مشخصاتی چون صفحه نمایش QHD; حافظه رم 6 گیگابایتی; حافظه داخلی 64 گیگابایتی; سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا و برخی دیگر در گلکسی اس 8 به کار گرفته شود.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question