pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
5/5 - (4 امتیاز)

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چرا باید سرور Dell R740 بخریم؟

بهترین سرور برای دوربین مداربسته با توجه به تعداد هارد هم سرور های Dell EMC R740 می باشد

در سالهای اخیر سرور های HP ProLiant در بازار ایران توانسته است سهم بالایی از بازار پردازشهای سنگین ایران را تصاحب کند ولی در این بین برند های دیگر هم توانسته اند سهمی برای خود دست و پا کنند. در بازار جهانی سرور برند Dell EMC هم طراز اچ پی در زمینه تولید و توزیع  می باشد ولی در ایران سرورهای Dell EMC PowerEdge کمتر شناخته شده اند و دلیل اصلی آن هم تمرکز کمتر شرکت زیگورات در سالهای اولیه فعالیتش بر روی سرور های دل بوده است.

در حال حاضر بیشترین فروش سرور های ایران مدل HP DL380 می باشد که در نسل های مختلف به فروش رفته است و اکنون هم به فروش می رسد. معادل این سرور Dell EMC Power Edge R740 می باشد که جایگزین Dell EMC R730 شده است که سروری دو سوکت و 2U می باشد و امکان نصب 8 هارد 3.5 اینچی یا 16 عدد هارد 2.5 اینچی در بدنه استاندارد را دارد و البته بدنه های XD تعداد 12 هارد 3.5  اینچی را در خود جای می دهد.

وجود کارت BOSS که امکان بوت شدن از روی آن را بدون نیاز به هارد های اصلی را در اختیار شما می گذارد . به صورت استاندارد 4 درگاه شبکه برای این سرور وجود دارد که در صورت نیاز قابل افزایش است. ضمنا می توانید تا 3 ترابایت رم بر روی این دستگاه قرار دهید.

سرورهای Dell EMC PowerEdge R740 در کلاس بهترین سرورهای دنیا می باشد که از سطح پایداری خیلی بالایی برخوردار است و در طوبل سالهایی که شرکت زیگورات خانواده محصولات Dell EMC را عرضه می کند تقریبا هیچ خرابی از این سرور های گزارش نشده است و این خود نشان می دهد که یک Datacenter می تواند به این مدل از سرور های Dell EMC Server R740 به شدت متکی باشد.

حتی بانکهای و شرکت هایی که برای پردازش تصویری و ذخیره تصاویر دوربین به سرور نیاز دارند از این مدل های R740 استفاده می کنند.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question