نمایشگاه CES 2017
pending_actions
زمان مطالعه: 4 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

هر آنچه که از نمایشگاه CES 2017 انتظار می رود

تا برگزاری نمایشگاه CES 2017 مدت زمان طولانی باقی نمانده و هر سال شاهد برگزاری این رویداد در اوایل ماه ژانویه هستیم. نمایشگاهی که شرکت های بزرگ فناوری با معرفی جدیدترین محصولات خود نظر همگان را به خود جلب می کنند. از جمله فعالان این صنعت باید به سونی; ال جی; سامسونگ و چندی دیگر اشاره داشت; که به نظر می رسد برای سال 2017 نیز با دستی پر وارد میدان خواهند شد تا بیشتر از رقبا موردتوجه قرار گیرند.

حال در این مقاله قصد داریم آنچه که قرار است در CES 2017 شاهد باشیم را پیش بینی کنیم، بنابراین با ما همراه باشید:

سامسونگ

در نمایشگاه CES 2017 سامسونگ با دستی پر وارد خواهد شد. انتظار می رود این کمپانی کره ای به معرفی تبلت گلکسی تب پرو اس پرداخته و در سویی دیگر ساعت هوشمند Gear S2 با نسخه پریمیومی معرفی شود. در کنار آن تلویزیون های هوشمند جدید و برخی لوازم خانگی دیگر جایگزین معرفی تلفن هوشمند جدید می شوند. احتمالا تلفن های هوشمند سری گلکسی A مدل 2017 در این رویداد معرفی شوند اما شاهد محصول متفاوت و خاصی نسبت به دیگر نمایشگاه از سوی سامسونگ نخواهیم بود.

ال جی

شرکت ال جی در جریان CES 2016 با معرفی میان رده K10 و پایین رده K7 به اتمام رساند; حال انتظار داریم در CES 2017 شاهد معرفی یک میان رده جدید باشیم. این میان رده احتمالا V5 نام دارد و ممکن است از نام LV1/LV5 نیز برخوردار باشد. مشخص نیست دیگر چه محصولی در این رویداد توسط ال جی معرفی می شود و احتمال نمی رود که G6 رونمایی شود. بنابراین انتظارات بسیاری از ال جی در CES 2017 نمی بریم. همچنین شایعاتی پیرامون معرفی  G Flex 3 به گوش نمی رسد و ممکن است محصولی قابل توجه و جدید دیگری معرفی کند.

سونی

در کنفرانس CES 2016 سونی شاهد تلفن هوشمندی نبودیم و بیشتر محصولات این کمپانی ژاپنی به لوازم صوتی و تصویری و PS4 اختصاص داشت. برای سال  2017 نیز به نظر نمی رسد سونی تلفن هوشمندی ارائه دهد و بیشتر روی لوازم صوتی و تصویری تمرکز خواهد داشت. زیرا یک ماه بعد طی نمایشگاه MWC 2017 شاهد معرفی تلفن های هوشمند مختلفی از جمله محصولات سونی خواهیم بود. البته احتمال اختصاص یافتن بخشی از کنفرانس به فناوری واقعیت مجازی توسط سونی دور نیست، بخصوص اینکه اخیرا انجمنی به نام GVRA را با همکاری سامسونگ، اچ تی سی، گوگل و برخی دیگر تشکیل شده است.

اچ تی سی

اچ تی سی حضور پررنگی در نمایشگاه CES نخواهد داشت; باتوجه به گذشت مدت زمان کوتاهی از معرفی HTC 10 پرچمدار قبلی این شرکت; بعید است در CES 2017 کمپانی تایوانی پرچمدار جدیدی معرفی کند.

گفته می شود شرکت موردبحث قصد داشته نسل جدید Vive هدست واقعیت مجازی اچ تی سی را در این نمایشگاه رونمایی سازد. بنابراین کمپانی تایوانی بدون محصول نخواهد بود و حضور مناسبی ایفا خواهد کرد.

هوآوی

گفته می شود ریچارد یو مدیرعامل هوآوی در رویداد CES حضور خواهد داشت; این نشان می دهد باید شاهد محصولات قابل توجهی از سوی این شرکت چینی باشیم. انتظار نمی رود فبلت یا تلفن هوشمند خاصی از هوآوی شاهد باشیم و باید انتظار معرفی تبلتی را توسط این کمپانی موردبحث داشت. احتمالا نسخه ادیشنی از میت 9 برای ایالات متحده معرفی شود و نمی توان پیش بینی درستی از محصولات نمایشگاه CES 2017 هوآوی داشت. باتوجه به محدوده محصولاتی این شرکت بعید است شاهد محصول خاصی توسط کمپانی مورداشاره باشیم.

آنر

آنر به عنوان برند زیرمجموعه هوآوی بوده که تنها به تولید تلفن هوشمند می پردازد; این برند به تازگی گوشی هوشمند آنر مجیک با مشخصات پرچمدار و طراحی متفاوت معرفی کرد.

اما احتمال می رود در نمایشگاه گوشی هوشمندی مشابه Enjoy 6s‌ را معرفی کند; تلفن هوشمندی که شامل مشخصات رده بالایی نخواهد شد و یک میان رده است.

ایسوس

کمپانی تایوانی ایسوس نیز در نمایشگاه حضور خواهد داشت و با محصولاتی چون لپتاپ; تبلت; تلفن هوشمند و چندی دیگر به میدان وارد خواهد شد.

انتظار می رود در CES 2017 با کنفرانس Zennovation شاهد معرفی محصولات قابل توجهی از این کمپانی تایوانی باشیم. یکی از محصولات احتمالا Zenfone 3 Zoom خواهد بود، گوشی هوشمندی بر مبنای Zenfone 3 اما با دوربین باکیفیت و پیشرفته تر. همیشه ایسوس در سری Zenfone مدل Zoom که به دوربین باکیفیتی مجهز است معرفی می کند تا سبد گوشی های هوشمند کاملی داشته باشد. این اسمارت فون با دوربین دوگانه می تواند در بخش فیلمبرداری و تصویربرداری قابل توجه باشد. در زمینه مشخصات یک میان رده است و تنها ویژگی بارز آن دوربین است. به هر حال باید شاهد محصولات دیجیتالی جدیدی از ایسوس باشیم که دست کمی رقبا نداشته باشد.

شیائومی

شیائومی به طور معمول دستگاه های هوشمند مختلفی را معرفی می سازد; انتظار می رود برای نمایشگاه CES 2017 برنامه بزرگی را تدارک دیده باشد.

احتمالا در نمایشگاه خبر از عرضه محصولات خود در ایالات متحده و دیگر نقاط جهان خواهد داد; همچنین معرفی یک گوشی هوشمند دیگر برنامه شرکت چینی خواهد بود تا خود را به عنوان برند مطرح تلفن هوشمند بشناساند.

شرکتی که تاکنون به عنوان غول فناوری چین شناخته می شد; قصد داشته پا فراتر از مرزها گذشته و خود را به برند جهانی تبدیل کند. اگرچه در حال حاضر نیز محصولات شیائومی در مناطق مختلفی علاوه بر چین به فروش می رسد، اما کمپانی موردبحث در برنامه جدید خود قصد حضور گسترده تر را خواهد داشت. این برند اخیرا اسکوتر الکتریکی را معرفی کرد و نشان داد پتانسیل تبدیل شدن به برند بزرگ فناوری را دارد.

شایان ذکر بوده که حضور شیائومی در CES 2017 برای نخستین بار است; بنابراین می توان انتظار حضور داغ و بزرگی را از این شرکت چینی داشت.

شیائومی در خبر حضور خود به نوآوری برای همه اشاره کرد که این می تواند به معنای معرفی محصولی خاص و قابل توجه باشد. به هر حال جزئیات درباره محصولات CES 2017 شرکت های مختلف کم است تا بتوان اظهار نظری بزرگی درباره آنها داشت.

این نمایشگاه قرار است در ژانویه 2017 همچون سال های دیگر در لاس وگاس برگزار شود; هر سال شرکت مطرح فناوری در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و از جدیدترین محصولاتشان رونمایی به عمل می آورند تا دست کمی از رقبا نداشته باشند.

منبع:www.phonearena.com

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question