مینی کامپیوتر ماژولار HP ELITE SLICE
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مینی کامپیوتر ماژولار HP ELITE SLICE

اکثر کاربران رایانه ای مایلند که کامپیوتر هایی با کیس های بزرگ که از لحاظ ظاهری زیبا تر و شیک تر به نظر می رسند را تهیه کنند; اما در اماکنی مانند اداره ها به علت کمبود فضای قرار گیری چندین کیس مینی کامپیوتر ها چاره ی امر هستند. از این رو در نمایشگاه IFA 2016 ; محصولی جدید تحت عنوان مینی کامپیوتر ماژولار HP ELITE SLICE معرفی شد.

قیمت این محصول 699 دلار تعیین شد که این مقدار برای شرکت هایی که قصد تجهییز کامپیوتری شرکت خود را دارند حدودآ مناسب و قابل قبول می باشد.

ابعاد این مینی پی سی جدید 6.5 X 1.38 X 6.5 سانتی متر است که یک تحول در سایز مینی پی سی ها می باشد و وزنی معادل 2.31 پوند دارد.

ماژولار اچ پی Elite Slice; از تراشه ی Core i7 نسل ششم بهره مند است که توان مصرفی آن فقط 35 وات است; یک میزان فوق العاده برای مکان هایی است که استفاده ی رایانه ای بسیار دارد.

سازندگان این محصول همچنین ماژول های ویژه ای را طراحی کرده اند; کاربران هنگام خرید این محصول می توانند به انتخاب خود این ماژول هارا هم به روی آن نصب کرده و از آن استفاده کنند.

سنسور اثر انگشت; داک شارژ وایرلس; درایو نوری و نمایشگر DISPLAY Elite Slice که وضوح تصویری معادل QHD است; از این دسته ماژول ها می باشد.

مینی کامپیوتر ماژولار HP ELITE SLICE

قیمت این ماژول ها به شرح مقابل است: “اسپیکر109 دلار; درایو نوری 99 دلار ونمایشگر مذبور 425 دلار”.

زیبا ترین جنبه ی طراحی ماژولار اچ پی Elite Slice این است; این محصول هم زمان قادر است به دو نمایشگر متصل شده و همچنین به وسیله ی درگاه USB3.1 از نوع سی که در این مینی کامپیوتر قرار گرفته، میتوان لوازم جانبی مانند موس و کیبورد را به آن متصل کرد.علاوه بر این ها از امکانات صوتی که شرکت سازنده ی این محصول برای آن قرار داده،اسپیکر هایی با فناوری BANG&OLUFSEN است که میتوانند در جلسات کنفرانس و ویدئو کنفرانس  از طریق نسخه کاری اسکایپ صدایی شفاف و واضح را ارائه دهد.

این محصول دارای ویژگی های فوق العاده ی دیگری مانند میکروفون داخلی دوگانه;پورت های HDMI و درگاه DisplayPort  می باشد که این سیستم را کاربردی تر می کند.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question