معرفی AIO جدید لنوو به نام Ideacentre – زیگورات تکنولوژی

AIO جدید لنوو
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معرفی AIO جدید لنوو به نام Ideacentre

کمپانی چینی لنوو اخیرآ از جدید ترین AIO خود تحت عنوان 300-23  Ideacentre رونمایی کرده است. این  AIO مالتی مدیا به یک صفحه نمایش 23 اینچی با رزولوشن 1920*1080 پیکسلی چند لمسی مجهز می باشد. پرداززنده ی مرکزی استفاده شده در AIO جدید لنوو از پردازنده های دو هسته ای کمپانی اینتل مدل core i5-6200uU انتخاب شده است که دارای فرکانسی معادل 2.3 گیگابایت می باشد.

استفاده از یک رم  با حافظه ی 8 گیگابایت و فرکانس 2133 مگاهرتزی از نوع DDR4 ; موجب شده تا این محصول کمترین زمان را در پاسخگوی به نیاز کاربران به کار گیرد.

همچنین تجهیز 300-23  Ideacentre به یک هارد دیسک با ظرفیت 1 ترابایت و چرخش 7200 دور در دقیقه; مشکل ذخیره ی اطلاعات کاربران را توسط این AIO برطرف ساخته است.

کالکشن ارتباطی این کامپیوتر شامل یک پورت USB3.0 وسه پورت USB2.0  و نیز دو پورت HDMI می باشد که پاسخگوی نیاز های ارتباطی کاربران است. علاوه بر این ها از یک دوربین وب کم 720 پیکسلی با کیفیت اچ دی و دی وی دی رایتر و دو اسپیکر سه واتی استریو در این محصول استفاده شده که کیفیت محصول را دو چندان می کند.

300-23  Ideacentre در کنار استفاده از ویندوز 10 و مجهز بودن به سیستم عامل 64 بیتی; به قابلیت های وای فای 802.11ac و بلوتوث 4.0  تجهیز شده است.

در واقع 300-23  Ideacentre یک محصول میان رده برای انجام امور روزانه ی رایانه ای می باشد که به خوبی نیاز های متداول کاربران را پاسخگو است. قیمتی که برای این AIO از سوی شرکت لنوو در نظر گرفته شده برابر 699 دلار است و متقاضیان آن می توانند از هم اکنون با مراجعه به فروشگاه های معتبر نمایندگی کمپانی آن را تهیه کنند.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question