مشخصات تبلت نکسوس 7
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مشخصات تبلت نکسوس 7

برخی رسانه ها مشخصات تبلت نکسوس 7 اینچی آینده گوگل را موسوم به نکسوس 7P معرفی کردند. اما اخیرا گزارش شده که تلفن های هوشمند نکسوس جدید گوگل با نام پیکسل و پیکسل ایکس ال روانه بازار می شوند.

حال به لطف HuaweiBlog برخی مشخصات تبلت نکسوس 7 فاش شد. به گزارش این رسانه; نکسوس 7 به صفحه نمایش هفت اینچی AMOLED Quad HD با رزولوشن 1440*2560 پیکسلی; پردازنده اسنپدراگون 820 و پردازنده گرافیکی Adreno 530 مجهزست.

پردازنده اسنپدراگون 820 در بسیاری از تلفن های هوشمند پرچمدار امسال جای گرفته  و انتظار می رود تبلت جدید با پردازنده اسنپدراگون 821 همراه باشد.

گفته شده نکسوس 7P شامل حافظه رم 4 گیگابایتی; حافظه داخلی 64 گیگابایتی; اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا و برخی دیگر می شود.

انتظار محصول مورد اشاره از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری و عکسبرداری پیشرفته برخوردار شود.

متاسفانه HuaweiBlog اطلاعات بیشتری درباره مشخصات تبلت جدید گوگل ارائه نداد و انتظار می رود بزودی شایعات و گزارش های بیشتری پیرامون آن دردسترس قرار گیرد.

البته درباره سیستم عامل این تبلت تردید وجود داشته که آیا با اندروید 7.0 نوقا همراه می باشد یا اندروید 7.1 نوقا. گفته می شود گوگل قصد داشته در 4 اکتبر با برگزاری رویدادی محصولات جدید خود را معرفی سازد.

درباره تلفن های هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس ال; شایعات و گزارشات فراوانی منتشر شده که هیچ یک توسط گوگل تایید یا تکذیب نشده است; تنها می توان به انتظار نشست تا کمپانی موردبحث با برگزاری رویداد خود همه چیز را روشن سازد.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question