مدیرعامل مایکروسافت در حال نوشتن کتاب است
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل مایکروسافت در حال نوشتن کتاب است

ساتیا نادلا مدت زمانی طولانی بوده که با شرکت ردموندی مایکروسافت همراست; اما در سال های اخیر توانست سمت مدیرعاملی این کمپانی چند صد میلیارد دلاری را برعهده گیرد. اگرچه شغل ساتیا نادلا آسان نیست و سمت مدیریت یک کمپانی بزرگی که حرف نخست را در فناوری میزند، برعهده دارد. حال براساس گزارشات جدید، وی در حال نوشتن کتابی به نام Hit Refresh است.

Hit Refresh روی زندگی نادلا و نحوه کار وی در مایکروسافت تمرکز دارد و همچنین به نگرش او درباره آینده تکنولوژی نیز اشاره دارد.

این کتاب توسط Harper منتشر خواهد شد و انتظار می رود پاییز 2017 به فروشگاه برسد. Hit Refresh نخستین کتاب نادلا محسوب شده و بدیهیست که نخواهد به عنوان یک مدیر کمپانی بزرگ; کتاب دیگری به چاپ برساند.

به نظر می رسد نادلا می خواهد، درآمد حاصل از فروش این کتاب را در زمینه کمک های بشر دوستانه هزینه کند. بنابراین نادلا که خود مدیرعامل مایکروسافت است; نیازمند درآمد فروش کتاب نبوده و چنین هدفی بسیار عمل بزرگیست.

وی بیان می کند که Hit Refresh یک کتاب خاطرات نبوده بلکه نحوه رسیدن به موفقیت را شرح می دهد. به نظر می رسد کتاب وی بیشتر درباره زمان انتقال مایکروسافت از دست بالمر به دست او باشد که چه تغییر و تحولاتی پیدا کرده است.

نادلا سعی می کند درباره سازمانها; انسان ها و اکثر ایده های جالب; کاوش کرده و انرژی خود را صرف چیزهای جدید کند. همانطور که گفته شد; تمامی درآمده حاصله به Microsoft Philanthropies داده خواهد شد و صرف ساخت پروژه های بشردوستانه و خوب می شود.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question