لپ تاپ دل، مناسب براي كارهاي سخت و دشوار
pending_actions
زمان مطالعه: 4 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

لپ تاپ دل، مناسب برای کارهای سخت و دشوار : خرید یک لپ تاپ جدید مطمئنا یکی از خریدهای تکنولوژی است که می توانید انجام دهید. محصولات زیادی در بازار وجود دارد و شما به طور یقین گیج خواهید شد. چگونه می توان بهترین لپ تاپ را برای نیازهای شما یافت؟

لپ تاپ دل، مناسب برای کارهای سخت و دشوار

قصد انجام چه کاری را با لپ تاپ دارید : 

اولین گام برای پاسخ دادن به این سوال این است که آنچه را که نیاز دارد واقعا انجام دهیم – و حقیقت این است که برای اکثر ما، پاسخ به وظایف اساسی مانند ارسال ایمیل، مرور اینترنت و تماشای فیلم یا نمایش تلویزیونی است. در این مورد، خبر خوب و بدی وجود دارد: تقریبا تمام کامپیوترهای جدید در بازار،برای انجام کارهایی هستند که شما به آنها نیاز دارید، اما این بدان معنی است که می توانید دریابید که آیا پولی که پرداخت می کنید، یک سرمایه گذاری ارزشمند است. آیا  کامپیوتر شما باید ارزان و مطلوب و دوست داشتنی باشد؟

لپ تاپ مالتی مدیا
لپ تاپ مالتی مدیا

لپ تاپ های مالتی مدیا 

اگر شما فقط قصد استفاده از آن را به مرور اینترنت، تماشای سرویس های درخواستی مانند نتفلیکس ، و انجام وظایف اساسی در برنامه هایی مانند ورد دارید، پس از آن شما خوب با یک لپ تاپ زیر 300 پوند می گوید،” فیل الفورد مدیر فناوری آرگوس می گوید برای برنامه هایی خوب برای استفاده از برنامه های کاربردی مانند صفحات گسترده و سخنرانی ها، من می توانم دستگاه هایی با قیمت بیش از 400 پوند را پیشنهاد کنم. محصولات بازی و حق بیمه از حدود 700 پوند شروع می شود.

او اضافه می کند “همانطور که چیزهای زیادی وجود دارد، هرچه که تجربه بیشتری بدست بیاورید به همان اندازه محصولات باکیفیتی بدست می آورید.

اما چقدر این تجربه، آن کیفیت، مهم است؟ 300پوند ممکن است یک لپ تاپ نتفلیکس را خریداری کند – اما بهتر است که برای گزینه های اضافی شروع کنید و مدل های 300 دلاری که طراحی شده اند، پس از 20 دقیقه در یک کافی نت، ناراحت می شوند و یا یک لپ تاپ خیلی سنگین است که بتوانید آن را در کیف لپ تاپ خود بگذارید؟

لپ تاپ اداری و خانگی لپ تاپ دل، مناسب برای کارهای سخت و دشوار
لپ تاپ اداری و خانگی لپ تاپ دل، مناسب برای کارهای سخت و دشوار

لپ تاپ های اداری و خانگی 

اینها نوعی سوالاتی است که در هنگام بررسی لپ تاپ ها برای این مقاله در نظر داشتم. من می خواستم بهترین لپ تاپ را برای کاربر معمولی پیدا کنم – افرادی که می خواهند لپ تاپ به کار گیرند که مبانی خوبی را انجام می دهند و برای استفاده مکرر طراحی شده اند و لزوما نیازی به قدرت رایانه ای نیست که مورد نیاز بازیگران یا سردبیران فیلم و یا طراحان نرم افزاری باشد.

متوجه شدم که ویژگی های فنی در روند تصمیم گیری کمتر از آنچه شما فکر می کنید می تواند باشد. یک بار، هر کسی که به دنبال یک رایانه جدید است، در مقایسه با سرعت پردازش و رم ، کهنه به نظر می رسد. با این حال، لپ تاپ ها این روزها پردازنده های بسیار خوبی دارند (اغلب از اینتل استفاده می کنند، بعضی از  AMD جدید بر روی بلوک استفاده می کنند). من شرح مفصلی در مورد شایستگی پردازنده های مختلف در پایین این مقاله را ذکر کردم – اما صادقانه بگویم، اگر شما به دنبال یک لپ تاپ هستید، هر چیزی که انتخاب می کنید، به کار شما بستگی دارد. تنها زمانی که من در طول تست مبارزه کردم، زمانی بود که بارهای زبانه ها بر روی یک هسته Core i3 (مدل سطح ورودی) باز شد.

شما همچنین لازم است که بیش از حد در مورد سیستم عامل نگران نباشید. در اینجا اساسا سه گزینه وجود دارد. ویندوز، MacOS  و ChromeOS همه سیستم عامل های بسیار خوبی هستند که راه های مختلفی برای انجام کارها دارند. همه آنها بصری هستند و آنها را در عرض یک اینچ از زندگی خود آزمایش کرده اند، پس هر کدام را که انتخاب می کنید، آن را بسیار سریع انتخاب کنید. شاید ویندوز کمی فنی تر باشد، MacOS  کمی دوستانه تر است،  ChromeOS از توسعه دهندگان نرم افزار پشتیبانی می کند، اما واقعا نمی خواهد تفاوت زیادی را با افراد غیر رسمی ایجاد کند.

و بالاخره ذخیره سازی. ذخیره سازی به طور کامل در چند سال گذشته تغییر کرده است. در حالی که شما ممکن است از لپ تاپ هایی با هارد درایو  500گیگا بایت استفاده کنید، این روزها تعداد زیادی از کاربران با بیش از 256 گیگابایت پیدا نخواهید کرد. اکثر تولید کنندگان ترجیح می دهند از یک هارد خارجی یا ذخیره سازی ابر استفاده کنید. من در پرسشهای متداول در پایین این مقاله این موضوع را توضیح داده ام ، اما اگر به دنبال یک لپ تاپ با فضای ذخیره سازی کمتر نیستید، خیلی شگفت زده خواهید شد که لپ تاپ هایی با امکانات خیلی زیادی را بدست خواهید آورد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question