لپتاپ های جدید ThinkPad
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

لپتاپ های جدید ThinkPad T470/T470S لنوو معرفی شد

لنوو روز گذشته با معرفی چندین محصول از جمله لپتاپ، نمایشگر و چندی دیگر; اعلام حضوری بزرگ در نمایشگاه CES 2017 کرده است. دو عدد از این محصولات لپتاپ های جدید ThinkPad T470/T470S بوده که از دسته لپتاپ های با ایمنی بالا محسوب می شوند. وجود سنسور اثر انگشت و دوربین IR کمک می کند تا افرادی غیر به لپتاپ ورود پیدا نکنند.

البته در بخش نرم افزاری نیز آنتی ویروس ها مفید خواهند بود; اما به طور کلی دو لپتاپ ThinkPad T470/T470S بیشتر می توانند مفید واقع شوند.

یکی از ویژگی عمده دو محصول برخورداری از گواهی milspec یا همان دوام بالا بوده که حمل لپتاپ ها را آسان کرده و آنها را در برابر ضربات و آسیب ها حفظ می کند.

در بخش مشخصات باید به صفحه نمایش 14 اینچی Full HD لمسی; پردازنده نسل هفتمی کبی لیک Cor i اینتل; حافظه رم 16 گیگابایتی DDR4 و چندی دیگر اشاره داشت.

البته مدل  اس با حافظه رم 24 گیگابایتی; حافظه PCIe اس اس دی 1 ترابایتی و مدل غیر اس با حافظه رم 32 گیگابایتی DDR4 و حافظه یک ترابایتی OPAL2PCIe-NVMe M.2 به فروش خواهد رسید.

عمر باتری لپتاپ T470S بیش از 10 ساعت است; اما عمر باتری T470 به گفته لنوو 18 ساعته می باشد. در بخش قیمت نیز T470S با قیمت 1149 دلاری و T470 با قیمت 949 دلاری عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه آنها ژانویه 2017 تنها چند روز دیگر خواهد بود.

انتظار می رود با این لپتاپ های مناسب کسب و کار بتوان کاربری روزانه را به آسانی انجام داد.

لنوو ساختار دو لپتاپ را باکیفیت دانسته و به نرمی صفحه کلید و دقت بالا پد لمسی اشاره داشته است.

احتمالا در نمایشگاه CES 2017 لاس وگاس شرکت چینی آنها را به نمایش درآورد تا کاربران از نزدیک تستی با لپتاپ ها داشته باشند.

منبع خبر: www.ubergizmo.com

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question