حافظه SSD مک بوک
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قابلیت تعویض حافظه SSD مک بوک پرو 2016

یکی از ویژگی های جدید مک بوک پرو 2016 نسبت به مک بوک ایر; توانایی تعویض حافظه SSD مک بوک بوده که به عنوان یک مشکل در ایر یاد می شد.

در گذشته تمامی محصولات اپل که به حافظه SSD مجهز بودند از قابلیت تعویض SSD محروم می شدند که از جمله می توان به مک بوک پرو; مک بوک ایر و دیگر مک بوک ها اشاره داشت.

حافظه SSD قابل تعویض این اجازه را به افراد می دهد تا به ارتقا حافظه پرداخته و در صورت عدم حافظه کافی به ارتقا حافظه اس اس دی خود بپردازند.

به گزارش وب سایت Macsales که اخیرا مک بوک پرو 2016 را کالبدشکافی کرده است; شاهد ماژول قابل تعویض حافظه اس اس دی در این لپتاپ بود. چیزی که طرفداران آرزوی آن را داشتند; اما متاسفانه هیچ گاه اپل مشکل را رفع نمی کرد و همیشه بدون چنین قابلیتی بود.

این قابلیت; در کنار تاچ بار لمسی می تواند تمایل خرید مک بوک پروهای 2016 را افزایش دهد و موجب فروش قابل توجه برای اپل می شود.

البته قابلیت تعویض اس اس دی اگرچه یک خبر خوب محسوب می شود; اما با افزایش حافظه باید هزینه بیشتری کرد و از این رو تعویض حافظه SSD مک بوک پرو 2016 با قیمت بالایی همراه خواهد بود.

شرکت اپل; در جریان رویداد 27 اکتبر خود به معرفی نسل جدید مک بوک پرو پرداخت که یکی از آنها به عنوان نسل جدید مک بوک ایر اعلام شده است.

به هر حال اگر از طرفداران این لپتاپ هستید; قطعا با ویژگی های جالب توجه تمایل بسیاری برای تهیه آن پیدا کنید.

در اخباری مرتبط; مک بوک پرو 2016 طی 2 تا 3 هفته آینده با قیمت پایه 1499 دلاری و نهایی 2399 دلاری در بازار عرضه خواهد شد.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question