فروش سرور سیستان وبلوچستان
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فروش سرور سیستان وبلوچستان

وقتی که دسترسی فقط در یک شبکه داخلی وجود داشته باشد به آن سرور تحت شبکه گفته می شود و تمامی سیستم هایی که در این شبکه وجود دارند از این کامپیوتر دستورمی گیرند و نیازهای خود را برطرف می کنند.

اگر این شبکه را گسترده تر کنیم با گروه بزرگی از کامپیوترهای مواجه هستیم که به صورت همیشگی در دسترس هستند، سرورهای اینترنتی نامیده می شوند و وظیفه آنها این است که اطلاعات را در هر زمانی که بخواهیم در دسترس ما قرار دهد پس سرور به سیستمی گفته می شود که به ما سرویس بدهد.

سرور hp proliant dl580 g10

سرور hp proliant dl580 g10 یکی از با قدرت ترین محصولات شرکت hp است که قابلیت های بسیاری اعم از کارایی بالا ، انعطاف پذیری، امنیت و فضایی که در رک استفاده می شود را شامل می شود.

سرور dl580 g10 همانند سرورهای دیگر از پردازنده های intel ،xeon  وscalable پشتیبانی می کند.

مرکز فروش فروش سرورسیستان و بلوچستان با ارائه سرور dl580 g10 قابلیت های مهمی را به سازمانها ارائه می دهد زیرا سازمان هایی وجود دارند که اطلاعات بسیاری در پایگاه داده دارند که این سرور پیشنهاد مناسبی است و نیازهای آنها را برطرف می کند.

ویژگی ها

از ویژگی های بروز سرور dl580 g10 می توان به قدرت پشتیبانی آن ار 24 اسلات NVDIMN که 16 گیگابایت ظرقیت دارد اشاره کرد.

سرور dl580 g10 به علت سرعت پردازش ،حافظه 6 ترابایتی و 48 اسلات رم و هم چنین ابزارهایی همانند hpe one viewو … از قدرتمندترین سرورهای دنیا می باشد.

سرور dl580 g10 می تواند از 4 عدد کارت گرافیک پشتیبانی کند هم چنین یکی از ویژگی های منحصر به فرد سرور dl580 g10 مدلهای 350 اینچی می باشد .مرکز فروش سرورسیستان و بلوچستان با حمایت و پشتیبانی از شرکت hpe که یک شرکت آمریکایی است تولیداتی مانند سرور و تجهیزات شبکه به افراد و سازمانها ارائه می دهد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question