شارژر فندکی تاف تستد مدل TT-PT-2U با دو درگاه USB

شارژر فندکی USB
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شارژر فندکی USB تاف تستد مدل TT-PT-2U

شارژر فندکی TT-PT-2U دارای طراحی زیبایی است که متناسب با نیاز کاربران به صورتی طراحی شده تا بتوان در هر مکانی آن را قرار داد. بدنه ی این شارژر فندکی USB فنری مانند است و قابلیت انعطاف پذیری دارد که هم از شکستن آن جلوگیری می کند و هم باعث می شود تا کاربران آن را متناسب با موقعیت قرارگیری شکل دهند.

به روی این بدنه دو درگاه USB قرار دارد که قابلیت شارژدهی به دو دستگاه را به طور هم زمان فراهم می کند. شدت جریان خروجی این دو پورت متفاوت است و در یک درگاه جریان ا شدت 1.0 آمپر و در درگاه بعدی با 2.4 آمپر خارج می شود. این شدت جریان گویای این است که که توسط این شارژر می توان علاوه بر شارژ کردن انواع گوشی های ساده و هوشمند، دوربین های دیجیتا و آی پد و تبلت را هم بتوان به آن متصل کرد و باتری آن را با سرعت خوبی شارژ کرد. شرکت سازنده  درباره ی این محصول عنوان کرده است که شدت جریان خروجی هر دو درگاه آن به طور هم زمان 3.4 آمپر شدت دارد.

همچنین ولتاژ خروجی این شارژر فندکی 5 ولت است. بدنه ی این شارژر از پلاستیک فشرده ی مشکی ساخته شده که علاوه بر زیبایی بسیار مقاوم در مقابل ضربه و فشار می باشد. وزن این محصول 67 گرم است و به راحتی قابل حمل است. به روی این بدنه ی پلاستیکی انعطاف پذیر یک نمایشگر LED کوچک قرار گرفته تا وضعیت جریان را به نمایش بگذارد. زمانی که ورودی این شارژر به فندک خودرو متصل است این نشانگر روشن می شود که بیانگر برقراری جریان درون این شارژر است. به روی بدنه ی این محصول یک گیره ی کوچک قرار گرفته تا از بهم ریختگی کابل های USB متصل به آن جلوگیری کند. بنابراین با داشتن این محصول در مسافرت ها و بدور از محل کار هیچ گاه وسایل ارتباطیتان بدون شارژ و بی کاربرد نمی شود.

مشخصات

وزن: 67  گرم

ولتاژ خروجی:5  ولت

شدت جریان خروجی:1.0 آمپر مخصوص موبایل , 2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل

تعداد و نوع درگاه خروجی:2  درگاه از نوع USB 2.0

توضیحات

 این شارژر فندکی USB قابلیت اتصال و شارژ دو دستگاه به طور همزمان را دارد; شدت جریان خروجی آن  در مجموع 3.4 آمپر می باشد علاوه بر آن  دارای نشانگر LEDو پایه ای انعطاف پذیر و فنری و همچنین  دارای گیره ای پشت شارژر برای نظم دادن به کابل ها می باشد.

زیگورات تکنولوژی تنها نماینده رسمی و انحصاری محصولات TOUGHTESTED در ایران

محصولات TOUGHTESTED نخستین بار توسط زیگورات تکنولوژی تنها نماینده رسمی و انحصاری محصولات این شرکت وارد بازار شده است.

شایان ذکر است که این محصولات دارای گارانتی 5 ساله تعویض از زیگورات تکنولوژی میباشند.

خرید محصولات باکیفیت و اصل باقیمت مناسب وخدمات پس ازفروش حرفه‌ای تنها چندنکته ازنکات خرید ازنماینده رسمی محصولات می‌باشد.

 

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question