سهم 13.3 درصدی اندروید مارشملو در بین نسخه های مختلف اندروید
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سهم 13.3 درصدی اندروید مارشملو در بین نسخه های مختلف اندروید

اندروید مارشملو

با وجود آن که شرکت گوگل چند ماه قبل به انتشار سیستم عامل اندروید 6.0 مارشملو پرداخته; اما به نظر می رسد کاربران بسیاری هستند که همچنان از نسخه قبلی بهره می برند.

براساس آمار تازه انتشار یافته; سهم اندروید 6.0 مارشملو نسبت به اندروید 5.0 آب نبات چوبی کمترست و این نشان می دهد کاربران کمی بروزرسانی جدید را دریافت کردند.

باتوجه به داده های انتشار یافته از سوی گوگل; اندروید 6.0 مارشملو سهمی 13.3 درصدی داشته و این در حالیست که اندروید آب نبات چوبی بیش از 35.1 درصد سهم دارد.

از دیگر نسخه های موجود در لیست می توان به اندروید کیت کت با 30.1 درصد; اندروید جیلی بین با 17.8 درصد، اندروید ساندویچ بستنی با 1.7 درصد و اندروید فرویو با 0.1 درصد اشاره داشت.

طبق لیست اندروید; آب نبات چوبی صدرنشین لیست بوده و پس از اندروید کیت کت در مرتبه دوم قرار می گیرد.

اندروید جیلی بین نیز رتبه سوم را داشته و متاسفانه اندروید مارشملو با وجود گذشت چند ماهی از انتشارش در رتبه چهارم قرار می گیرد که حقیقتا مرتبه تاسف باریست.

با این حال اندروید 7.0 نوقا در راه است و ممکن بوده اندروید مارشملو دیگر پیشرفت بزرگی را به خود نبیند و بایستی انتظار داشت اندروید 7.0 به جبران پیشرفت نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید بپردازد.

در حال حاضر; شرکت های متعددی بروزرسانی اندروید 6.0 مارشملو را برای محصولات خود منتشر کردند; اما به نظر می رسد کمتر کاربری تمایل پیدا کرده تا آن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کند.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question