رونمایی Alienware از سیستم های گیمینگ جدید
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رونمایی Alienware از سیستم های گیمینگ جدید

شرکت Alienware از زیرمجموعه های کمپانی دل; به تازگی به مناسب 20 سالگرد برند خود، از سیستم های گیمینگ جدید رونمایی کرده است. از جمله این دستگاه های می توان به کامپیوتر کامپکت Alpha R2، لپتاپ 13 اینچی Alienware ، کامپیوتر دسکتاپی Aurora و دیگر کامپیوتر دسکتاپی Area-51 اشاره داشت.

کامپیوتر دسکتاپی Aurora یک کامپیوتر رومیزی با کیس سایز متوسط بوده که شباهتی به Aurora قبلی داشته; اما به لطف انویدیا و اینتل، کارت گرافیک و پردازنده پرقدرتتری بدست آورده است.

گذشته از آن سیستم خنک کننده مایع و گزینه های ذخیره سازی بزرگتر آن را کارآمدتر از مدل قبل نمود. دستگاه بعدی یک کامپیوتر کامپکت بوده و Alpha نام دارد; این دستگاه برای اتاق های نشیمن و بازیهای چندنفره بسیار مناسب است.

شکل کوچک آن برای قرارگیری در هر جایی مناسب است. در داخل دستگاه از کارت گرافیک GeForce GTX 960 انویدیا یا Radeon R9 M470X ای ام دی و پردازنده Core i7 6700T اینتل اسکای لیک که آن را 60 درصد قدرتمندتر از نسل اول ساخته ، استفاده شد. Alpha همچنین با داک گرافیکی Amplifier شرکت Amplifier سازگاری دارد.

لپتاپ 13 اینچی Alienware به صفحه نمایش 2K OLED با نسبت کنتراست 100000:1; مدت زمان پاسخ دهی 1تا2 میلی ثانیه ای; پردازنده نسل ششمی Core اینتل; کارت GeForce GTX 960 یا GTX 965 انویدیا; حافظه رم 16 گیگابایتی DDR3L با فرکانس 1600 مگاهرتزی; اس اس دی 128 گیگابایتی M.2 و هارد درایو 512 گیگابایتی با قیمت 1299 دلاری مجهزست.

دستگاه کامپیوتر گیمینگ Area-51 یک کامپیوتر فول سایز بوده که به پردازنده Core i7 Broadwell-E اینتل، کارت گرافیک پاسکالی انویدیا و برخی مشخصات رده بالا مجهز شده است. افراد قادرند در Area-51 از چندین کارت گرافیک نیز بهره گیرند و قدرت آن را دوچندان سازند.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون دستگاه های فوق به وب سایت Alienware.com مراجعه کنید.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question