pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مانیتور Dell UltraSharp UP3017Q

شرکت دل که در تولید نمایشگر; محصولات سروری و لپتاپ از پیشگامان جهانی محسوب می شود; به تازگی مانیتور 30 اینچی جدید Dell UltraSharp UP3017Q را رونمایی کرده است.

این نمایشگر از پنل OLED برخوردارست و دارای رزولوشن تصویر 4K با نرخ تجدید 120 هرتزیست. با این حساب UltraSharp UP3017Q از نخستین مانیتورها با رزولوشن 3840*2160 پیکسلی با تراکم 146 پیکسلی و مدت زمان پاسخ دهی 0.1 میلی ثانیه ای محسوب می شود. بنابراین دل این نمایشگر را ویژه گیمرها توسعه داده تا شاهد گیم پلی روانی در بازیهای مختلف باشند.

UltraSharp UP3017Q قادرست پوشش رنگ 1.070 میلیون رنگی با gamut Adobe RGB صد در صدی و DCI-P3 بیش از 97.8 درصدی داشته باشد. تمامی این ویژگی ها در کنار کنتراست 400000:1 قرار می گیرد و نمایشگر به پورت هایی چون USB نوع C، یک HDMI 2.0 و یک Mini DisplayPort 1.2 مجهزست.

قطعا چنین مشخصاتی نشان از گران بودن نمایشگرست و بعیدست بتوان این کیفیت را با قیمت مقرون به صرفه خریداری کرد. به گفته شرکت دل UltraSharp UP3017Q بیش از 4999 دلار قیمت داشته; که با صفحه نمایش OLED 4K و نرخ تجدید 120 هرتزی عملکرد فوق العاده ای از خود نشان دهد.

متاسفانه کمپانی دل مشخص نکرد UltraSharp UP3017Q چه زمانی وارد بازار می شود; اما انتظار می رود در اواخر این ماه یا در اواسط تابستان عرضه گردد.

احتمالا بزودی شرکت های رقیب از نمایشگرهای برتری رونمایی به عمل می آورند تا دل را کنار زده و خود را مطرح سازند; با این حال شرکت دل همیشه حرف نخست را می زند.

رونمایی شرکت دل از مانیتور Dell UltraSharp UP3017Q
رونمایی شرکت دل از مانیتور Dell UltraSharp UP3017Q

 

زیگورات تکنولوژی

همچنین شایان ذکر است که تمامی محصولات جدید موجود در شرکت; بر اساس آخرین تکنولوژی روز شرکت های بزرگ سازنده محصولات انفورماتیک است.

نمایندگی رسمی یک شرکت خارجی بودن این حسن رابرای زیگورات به ارمغان آورده است.

زیگورات همواره ثابت کرده است که در زمینه فروش و ارائه خدمات پس از فروش حرف اول را می زند.

چه در بازار های رقابتی همچون انفورماتیک که از قدیم بوده; و چه محصولات ورزشی که به تازگی فعالیت خود را در آن شروع کرده است.

همچنین خارج ازلطف نیست برای اطلاع ازآخرین محصولات تکنولوژی شرکت به صفحه اختصاصی تکنولوژی مراجعه کرده وازمحصولات مادیدن فرمایید.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question