رونمایی سامسونگ از جاروبرقی رباتی POWERbot Turbo

جاروبرقی رباتی
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
2/5 - (1 امتیاز)

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رونمایی سامسونگ از جاروبرقی رباتی POWERbot Turbo

شرکت سامسونگ به تازگی جاروبرقی رباتی جدیدی را به نام POWERbot Turbo معرفی کرد که باید آن را نمونه تکمیل شده مدل های پیشین دانست که محصولی گران قیمت نیز محسوب می شود.

POWERbot Turbo قیمتی 1199 دلاری داشته و با ویژگی ها و قابلیت های بیشتری همراه است; تا همچون ربات به پاکسازی خانه بپردازد. این جاروبرقی در حال حاضر با قیمت 800 دلاری نیز به فروش می رسد که نسبت به جاروبرقی رباتی دایسون موسوم به Eye 360 قیمت بالاتری دارد.

از آنجایی که این روزها فناوری ها تمامی زندگی بشریت را دربرگرفته; جای تعجبی نداشته که جاروبرقی های رباتی را در سطح خانه ها شاهد باشیم. سامسونگ و دیگر شرکت ها نیز که از مدت ها قبل چنین محصولی را در بازار عرضه داشتند با بروزرسانی این جاروبرقی ها سعی داشته تا به هوشمندتر ساختن آنها کمک شایانی نمایند.

POWERbot Turbo هم همان محصول موردبحث است; نسبت به مدل های قبل قدرت مکش بالاتری دریافت کرده که حتی می توان به قیاس با جاروبرقی های معمولی پرداخت.

از آنجایی که جاروبرقی های ربات شامل ویژگی های مختلفی می شوند; در بخش مکش بسیار قدرتمند نیستند; اما سامسونگ POWERbot Turbo را به شکلی توسعه داده تا محصول کاملی را عرضه کرده باشد.

یکی از ویژگی بارز POWERbot Turbo پشتیبانی شبکه وای فای بوده تا کاربر از طریق برنامه اختصاصی به آن دستور دهد تا مکان موردنظر پاکسازی شود. هدایت خودکار نیز از دیگر ویژگی این جاروبرقی رباتی است که قطعا جالب توجه محسوب شده و عملکرد خوبی از خود نشان خواهد داد.

سامسونگ در نهایت بیان داشت سیستم تفکیک کننده گرد و غبار یا به اصطلاح CycloneForce این جاروبرقی; نسبت به مدل های پیشین بهبود پیدا کرده و عملکرد بهتری دارد.

بنابراین اگر به دنبال محصولات رباتی هستید و جاروبرقی نیز یکی از آنها است; POWERbot Turbo می تواند گزینه مناسبی محسوب شود.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question