جانشین گلکسی تب S2 در راه است
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

جانشین گلکسی تب S2 در راه است

در ماه گذشته; شایعات به معرفی تبلت جدید گلکسی تب اس 3 اشاره داشتند و حال به نظر می رسد این شایعه بزودی رنگ حقیقت به خود گیرد و جانشین گلکسی تب S2 به بازار می آیند.

باتوجه به شایعه ساز روسی Eldar Murtazin از وبلاگ نویسان این صنعت; سامسونگ طی رویداد 1 سپتامبر جانشین تبلت گلکسی تب اس 2 را با نام گلکسی تب اس 3 معرفی خواهد کرد.

اگرچه گفته Eldar Murtazin حقیقی نبوده و شایعه محسوب می شود; اما می توان آن را نسبتا حقیقی دانست. البته این احتمال وجود داشته که در نمایشگاه IFA 2016 با معرفی گلکسی تب اس 3 رو به رو باشیم.

پیش از این نیز شایعاتی پیرامون معرفی گلکسی تب اس 3 منتشر شده بود; اما طی این مدت شاهد درز اطلاعاتی درباره مشخصات گلکسی تب اس 3 نبودیم.

پیش بینی می شود گلکسی تب اس 3 با مشخصاتی چون صفحه نمایش 8 اینچی با رزولوشن 1536*2048 پیکسلی; پردازنده اسنپدراگون 652 با فرکانس 1.8 گیگاهرتزی; حافظه رم 3 گیگابایتی; حافظه داخلی 32 گیگابایتی; اسلات کارت میکرو اس دی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی; دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی; باتری 4000 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشملو همراه باشد.

متاسفانه اطلاعات حقیقی دردست نیست و تمامی اطلاعات و گزارشات تاکنون انتشار یافته شایعه ای بیش نمی باشد.

با این حال بایستی تا ماه سپتامبر یا نمایشگاه IFA منتظر ماند و سامسونگ از تبلت جدید خود رونمایی به عمل آورد.

در اخباری مرتبط کمپانی کره ای قصد داشته طی رویداد 2 آگوست خود تلفن هوشمند گلکسی نوت 7 را با مشخصات بالا و ویژگی های بیشتر معرفی کند.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question