تلفن هوشمند Elite x3 اچ پی در ماه سپتامبر عرضه می شود
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تلفن هوشمند Elite x3 اچ پی در ماه سپتامبر عرضه می شود

شرکت اچ پی در اوایل سال جاری طی رویداد Mobile World Congress یا همان کنگره موبایل بارسلون ماه فوریه از تلفن هوشمند ویندوز10 جدید Elite x3 اچ پی رونمایی کرد.

این کمپانی تنها به معرفی گوشی پرداخت و تاریخ عرضه ای مشخص نکرد. حال گزارش جدید می گوید Elite x3 در ماه سپتامبر با قیمت 600 یورویی به فروش می رسند.

ظاهرا کارکنان اچ پی طی رویدادی در میلان ایتالیا; این تاریخ انتشار و قیمت را تایید کردند. البته به نظر می رسد تاریخ عرضه در مناطق مختلف متفاوت باشد.

بنابراین ممکن در مناطقی که شما زندگی می کنید با قیمت متفاوت و تاریخ عرضه مختلفی رو به رو شوید. به نظر می رسد چنین تاریخی حقیقیست زیرا مایکروسافت در 2 آگوست بروزرسانی سالانه ویندوز 10 را منتشر خواهد کرد و عرضه Elite x3 در سپتامبر می تواند قابل قبول باشد.

اگر با مشخصات Elite x3 آشنا نیستید; باید بیان داشت که این تلفن هوشمند ویندوز10 به مشخصاتی همچون پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 820; صفحه نمایش 5.96 اینچیWQHD AMOLED; حافظه داخلی 64 گیگابایتی; حافظه رم 4 گیگابایتی; دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی; دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی; اسکنر اثر انگشت و اسکنرعنبیه چشمی مجهزست.

اچ پی اعلام داشته که Elite x3 یک محصول کسب و کاری بوده; بنابراین کمتر افرادی ممکن است بتوانند از به عنوان مصرف عمومی بهره گیرند.

با این حال جهت کسب اطلاعات بیشتر باید به انتظار ادامه داد تا اچ پی تاریخ عرضه و قیمت دقیق را مشخص سازد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question