تبلت هیبریدی
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تبلت هیبریدی cube Mix Plus

یکی از شرکت های تولید کننده ی تبلت و لپتاپ در چین کمپانی cube است; این شرکت به تازگی از یک محصول جدید خود تحت عنوان تبلت هیبریدی cube Mix Plus رونمایی کرد.

این محصول جدید کمپانی cube دارای یک پردازنده ی نسل هفت دو هسته ای کبی لیک کمپانی اینتل می باشد. ابعاد این محصول نسبت به محصولات هم رده ی خود کوچک تر می باشد و حمل و نقل آن ساده تر است.

صفحه نمایش این تبلت 10.5 اینچی است که دارای رزولوشن1920*1080 می باشد و قابلیت تبدیل به لپتاپ و تبلت را به صورت همزمان دارد. این محصول برای پردازش های گرافیکی از گرافیک مجتمع Intel HD 615 استفاده می کند.

کالکشن ارتباطی این محصول در نوع بدون صفحه کلید شامل یک پورت USB3.1 نوع C و یک پورت میکرو 0.USB3، شیار کارت اس دی خوان می باشد و نوع دیگر آن یعنی با صفحه کلید،دارای یک پورت USB نوع A،یک پورت USB3.0، یک پورت USB2.0 و یک پورت USB3.1 می باشد. استفاده از یک باتری 4000 میلی آمپری در cube Mix Plusسبب شده تا این تبلت از لحاظ تامین انرژی قدرت مند باشد و پس از هر بار شارژگیری کامل بتوان 4 ساعت از این محصول استفاده کرد.

این تبلت دارای دو دوربین می باشد; دوربین عقب با کیفیت 5 مگا پیکسل و دوربین جلو دارای کیفیت 2 مگا پیکسلی است.

دیگر امکانات

از دیگر امکانات این تبلت می توان به بلوتوث 4.0 و وای فای دوباند802.11 a/g/b/n اشاره کرد.

تبلت هیبریدی cube Mix Plus در دو نسخه عرضه می شود; یک نسخه این تبلت از ویندوز 10 پشتیبانی می کند و می توان از آن به عنوان یک لپتاپ ساده برای امور روزانه استفاده کرد و نسخه ی دیگر به صورت یک تبلت اندروید می باشد. تاریخ عرضه ی این محصول به صورت قطعی مشخص نشده است اما قیمتی که از سوی کمپانی سازنده برای این تبلت در نظر گرفته شده حدودا 475 دلار می باشد.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question