بهترین لپتاپ ها از نظر باتری
pending_actions
زمان مطالعه: 4 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

بهترین لپتاپ ها از نظر باتری

لپتاپ XPS 13 دل با صفحه نمایش FHD و سخت افزار مناسب و عمر باتری بالا، از بهترین لپتاپ ها از نظر باتری خواهد بود.

بهترین لپتاپ:  XPS 13 دل

این محصول از صفحه نمایش 13 اینچی 1080 پیکسلی، پردازنده Core نسل هفتمی اینتل، حافظه رم 8 گیگابایتی، درایو اس اس دی 256 گیگابایتی و عمر باتری بسیار طولانی برخوردار است. طول عمر باتری XPS 13 به 11 تا 13 ساعت می رسد که در قیاس با رقبا بسیار بالا محسوب می شود. البته این عمر باتری را باید بیشتر مدیون پردازنده کم مصرف کبی لیک اینتل دانست و دیگر اجزا نیز تاثیر کافی را دارا هستند.

در نتیجه: لپتاپی با عمر باتری طولانی و صفحه نمایش 13 اینچی FHD

یک چیز بیشتر: قابلیت ارتقا به صفحه نمایش لمسی اما با عمر باتری 20 درصد کمتر

چرا XPS 13 دل عمر باتری طولانی دارد؟

اگر شما به دنبال لپتاپی قدرتمند، باریک، صفحه نمایش باکیفیت و عمر باتری طولانی هستید;  XPS 13 فوق العاده است. این محصول با صفحه نمایش 13.3 اینچی FHD و در کنار پردازنده نسل هفتمی کبی لیک اینتل، 5 تا 10 درصد عمر باتری بیشتری داشته و باتری آن نیز 60 وات ساعتی است. چنین لپتاپی می تواند 11 تا 13 ساعت طول عمر باتری داشته باشد.

علاوه بر این حافظه رم 8 گیگابایتی DDR3، حافظه داخلی اس اس دی 256 گیگابایتی PCIe بر افزایش عمر می افزاید و وزن لپتاپ نیز 1.2 کیلوگرمیست.

بدنه درونی XPS 13 با فیبرکربن مقاوم شده و صفحه کلید نیز از نور پس زمینه برخوردار است. بدنه بیرونی از جنس آلومینیومی بوده و در کنار دوام بالا، زیبایی به این لپتاپ بخشیده است; قیمت پایه XPS 13 با 800 دلار آغاز می شود و تا 1850 دلار ادامه می یابد.

برترین برای کسب و کار: لنوو ThinkPad X260

لپتاپ ThinkPad X260 از ساختار بادوامی بهره می برد. یک صفحه نمایش مات با پردازنده نسل ششمی Core اینتل، حافظه رم 16 گیگابایتی DDR4، حافظه اس اس دی 512 گیگابایتی SATA و برخی دیگر می توان اینی لپتاپ را به محصولی قابل توجه تبدیل کند. وجود باتری 23 وات ساعتی می تواند ThinkPad X260 ساعت ها فعال نگهدارد و در صورت نیاز نیز می توان با باتری 72 ساعتی جایگزین کرد. این لپتاپ با قیمت پایه 764 دلاری در بازار به فروش می رسد و کارآمد محسوب می شود و از جمله بهترین لپتاپ ها از نظر باتری می باشد.

در نتیجه: بهترین لپتاپ لنوو در زمینه عمر باتری

یک چیز بیشتر: لپتاپی با سه پورت USB 3.0، اترنت، Mini DisplayPort; پورت HDMI و کارت SD خوان

برترین هیبریدی: سرفیس بوک مایکروسافت

برای بدست آوردن لپتاپی با عمر باتری طولانی; می بایست از یک محصولی که صفحه نمایشی با وضوح کمتر از FHD دارد بهره گیرد. اما مایکروسافت سرفیس بوک را به شکلی توسعه داد که با وجود وضوح تصویر 4K این گونه نیست و در کنار کیفیت بالا، عمر باتری قابل توجهی ارائه می دهد. باتری 18 وات ساعتی هنگام حالت تبلت و 50 وات ساعتی در حالت صفحه کلید حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. بنابراین باید انتظار عمر باتری 10 ساعته را از سرفیس بوک داشت. پردازنده نسل ششمی Core اینتل; حافظه رم 16 گیگابایتی و حافظه اس اس دی 1 ترابایتی و قیمت 1500 دلاری از مشخصات سرفیس بوک است.

در نتیجه: لپتاپ هیبریدی با طول عمر باتری بالا و مشخصات قابل توجه

یک چیز بیشتر: با پردازنده Core i5 عمر باتری بیشتری دارید

برترین لپتاپ 15 اینچی: XPS 15 دل

لپتاپ XPS 15  دل به صفحه نمایش 15.6 اینچی 1080 پیکسلی باریک و درخشانی مجهز است; یک پردازنده نسل ششمی Core اینتل، حافظه رم 16 گیگابایتی; حافظه اس اس دی 512 گیگابایتی و تراشه گرافیکی GTX 960M انویدیا پیکربندی قدرتمندی برای این لپتاپ به وجود می آورد. عمر باتری XPS 15 بیش از 10 ساعت بوده  و قیمت آن 1650 دلاریست.

در نتیجه: لپتاپ 15 اینچی فوق العاده از دل

یک چیز بیشتر: پیکربندی با صفحه نمایش 4K و عمر باتری 20 درصد کمتر

برترین لپتاپ همراه : Notebook 9 سامسونگ

آیا به دنبال لپتاپ 15 اینچی باریک و سبک با طول عمر باتری طولانی هستید؟

لپتاپ Notebook 9 سامسونگ یکی از محصولات قابل توجه در بخش های مورد اشاره بوده که قیمت بالایی ندارد. استفاده از پردازنده نسل ششمی اسکای لیک Core i7 اینتل، حافظه رم 8 گیگابایتی DDR3، حافظه داخلی 256 گیگابایتی اس اس دی و برخی دیگر سخت افزار قدرتمندی را برای Notebook 9 به ارمغان می آورد و قادرست وظایف سنگین را به آسانی انجام دهد. بنابراین این محصول می تواند در کنار عمر باتری طولانی که آن را جزو بهترین لپتاپ ها از نظر باتری می نماید و ضخامت کم و وزن پایین خود; با سخت افزار به کار گرفته قدرتمند، یک لپتاپ قدرتمند به شمار رود و تقریبا بی نظیرست.

در نتیجه: لپتاپ باریکی مناسب برای سفر با عملکرد قدرتمندانه

یک چیز بیشتر: شارژ سریع در 90 دقیقه که می تواند طی این مدت به شارژ کامل دست پیدا کند.

نتیجه گیری

تمامی لپتاپ های فوق در رده خود از بهترین لپتاپ ها از نظر باتری هستند و می توانند کارآمد باشند. از یک سو ThinkPad X260 به عنوان نوت بوک کسب و کار باتری بالایی دارد. نوت بوک سرفیس بوک مایکروسافت نیز به عنوان محصولی هیبریدی از عمر باتری قابل توجه برخوردار است. لپتاپ Notebook 9 سامسونگ در بخش نوت بوک های همراه علاوه بر وزن پایین، عمر باتری بالایی ارائه می دهد و در نهایت XPS 15 به عنوان برترین لپتاپ 15 اینچی عمر باتری بسیار خوبی دارد.

بهترین لپتاپ:  XPS 13 دل

این محصول از صفحه نمایش 13 اینچی 1080 پیکسلی; پردازنده Core نسل هفتمی اینتل، حافظه رم 8 گیگابایتی; درایو اس اس دی 256 گیگابایتی و عمر باتری بسیار طولانی برخوردار است. طول عمر باتری XPS 13 به 11 تا 13 ساعت می رسد که در قیاس با رقبا بسیار بالا محسوب می شود. البته این عمر باتری را باید بیشتر مدیون پردازنده کم مصرف کبی لیک اینتل دانست و دیگر اجزا نیز تاثیر کافی را دارا هستند.

در نتیجه: لپتاپی با عمر باتری طولانی و صفحه نمایش 13 اینچی FHD

یک چیز بیشتر: قابلیت ارتقا به صفحه نمایش لمسی اما با عمر باتری 20 درصد کمتر

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question