ایسوس ZenBook
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایسوس ZenBook UX310UQ با پردازنده کبی لیک در راه است

شرکت ایسوس که به عنوان کمپانی مطرح تولیدکننده لپتاپ به شمار می رود قصد داشته بزودی نوت بوک مالتی مدیا ایسوس ZenBook UX310UQ را با پردازنده نسل هفتمی کبی لیک اینتل روانه بازار کند.

این لپتاپ به لطف پردازنده موردبحث می تواند عملکرد سریعی داشته و نسبت به پردازنده نسل ششمی، نه تنها حرارت کمتری تولید می‌کند; بلکه عملکرد کلی سریعتری خواهد داشت.

سری لپتاپ های ZenBook ایسوس جز برترین اولترابوک های شرکت موردبحث محسوب می شوند که همیشه با بازخوردهای مثبتی از سوی مخاطبان رو به رو شدند.

در این بین ایسوس نیز همیشه سعی داشته تا این سری را با کیفیت بالا و قدرت بسیاری روانه بازار کند. گذشته از آن در طراحی باریک و سبک هستند که یک امتیاز مثبت برای سری ZenBook به شمار می رود.

مشخصات

ایسوس در حال حاضر آماده معرفی و عرضه ZenBook UX310UQ با پردازنده نسل هفتمی کبی لیک اینتل Core i7 7500U; تراشه گرافیکی GeForce 940MX انویدیا با حافظه 2 گیگابایتی; حافظه رم 8 گیگابایتی با قابلیت ارتقا 16 گیگابایت; حافظه اس اس دی 128 گیگابایتی M.2; هارد درایو 1 ترابایتی، صفحه نمایش 13.3 اینچی FHD با رزولوشن 1080*1920 پیکسلی و باتری با طول عمر 9 ساعته و برخی دیگر است.

انتظار می رود ایسوس ZenBook UX310UQ را با قیمت 1000 دلار در بازار عرضه دارد; برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت شرکت تایوانی مراجعه کنید.

البته قیمت و تاریخ عرضه نسخه کبی لیک ZenBook UX310UQ مشخص نیست و احتمال می رود در اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده به فروش برسد.

از آنجایی که لپتاپ های کبی لیکی یبشتر در پایان سال جاری فروش آنها آغاز شد; انتظار داریم ایسوس نیز ZenBook UX310UQ را با چنین پردازنده ای اواخر سال جاری در بازار عرضه دارد.

در اخباری مرتبط; شرکت ایسوس توانست دومین کمپانی بزرگ تولیدکننده لپتاپ گیمینگ شناخته شود.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question