انتشار تصاویری از تلفن هوشمند HTC 10
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

انتشار تصاویری از تلفن هوشمند HTC 10

شرکت های سامسونگ و ال جی در کنگره موبایل بارسلون به معرفی پرچمداران 2016 خود پرداختند اما متاسفانه در این کنگره جای خالی معرفی پرچمدار شرکت تایوانی اچ تی سی حس می‌شد.

ما تاکنون اطلاعات غیررسمی فراوانی که توسط evleak و OnLeaks منتشر می‌شد را شاهد بودیم و حال نوبت به انتشار تصاویری از این پرچمدار رسیده که نظاره‌گر آن باشیم.

به تازگی evleak و OnLeaks از آشکارسازان صنعت تصاویری و اطلاعاتی مربوط به پرچمدار آینده اچ تی سی موسوم به HTC 10 منتشر کردند.

evleak تنها تصویری را انتشار داد اما OnLeaks در کنار تصویر به مشخصات HTC 10 نیز اشاره داشت.

به گفته OnLeaks گوشی هوشمند HTC 10 به صفحه نمایش 5.2 اینچی Quad HD، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 820 کوالکام، دوربین اصلی 12 اولتراپیکسلی با فلاش LED دوگانه، سنسور اثرانگشت یکپارچه و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشملو مجهزست.

متاسفانه اینها هیچ یک تایید شده نیستند و نمی توان به آنها اکتفا کرد اما باتوجه به سابقه OnLeaks و evleak در آشکار سازی اطلاعات، باید اطمینان داشت پرچمدار آینده اچ تی سی به مشخصات مورد اشاره مجهزست.

آخرین پرچمدار اچ تی سی One m9 نام داشت که مارس 2015 معرفی شد و در همان ماه به بازار عرضه شد. این پرچمدار از مشخصاتی همچون پردازنده اسنپدراگون 810، حافظه رم 3 گیگابایتی، صفحه نمایش 5.0 اینچی 1080پیکسلی، دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی و باتری 2840 میلی آمپری مجهز بود.

حال تلفن هوشمند HTC 10 قرار است با مشخصات یک پرچمدار 2016 معرفی شده و در تاریخ نامشخصی که انتظار می رود همان مارس باشد، عرضه گردد.

انتشار تصاویری از تلفن هوشمند HTC 10

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question