آیفون 7 پلاس
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

افشا جزئیات جدید از آیفون 7 پلاس اپل

پیش از معرفی آیفون های جدید; مینگ چی کو تحلیلگر موسسه تحقیقاتی KGI درباره محصولات آینده پیش بینی هایی کرده است. او درباره آیفون 7 پلاس بیان داشت; امسال گوشی هوشمند شامل پنج رنگ جدید می شود; یکی از آنها مشکی براق و دیگری مشکی مات است.

او افزود آیفون 7 پلاس دارای گواهی IPX7 بوده و یک تلفن هوشمند ضدآب محسوب می شود. این محصول همچنین به کلید Home بهبودیافته ای نسبت به مدل قبلی برخوردارست که با گواهی IPX7 مقاوم تر نیز شدند. علاوه بر این وجود دوربین دوگانه که هر یک هزینه 40 دلاری به دنبال دارند; از دیگر ویژگی های آیفون 7 پلاس است.

دوربین های آیفون 7 پلاس 12 مگاپیکسلی بوده و با افزایش هزینه دوربین انتظار می رود این تلفن هوشمند نسبت به آیفون 6اس پلاس گران قیمت تر باشد. کو پیش بینی می کند میزان فروش آیفون های امسال در مقایسه با سال قبل کاهش داشته باشد.

این در حالی بوده که اپل قصد دارد محموله 60 تا 65 میلیون واحدی از آیفون های 7 را; راهی بازار کند. در هر صورت جهت کسب اطلاعات بیشتر باید تا 7 سپتامبر تنها 2 روز دیگر به انتظار نشست.

 

آیفون 7 پلاس

اپل واچ 2 در رویداد 7 سپتامبر معرفی خواهد شد

همچنین شرکت اپل قصد داشته در روز چهارشنبه 7 سپتامبر رویدادی را برگزار کرده و به معرفی آیفون های جدید بپردازد. حال گزارش جدیدی می گوید کمپانی کوپرتینویی می خواهد در این رویداد ساعت هوشمند جدید اپل واچ را معرفی سازد.

ساعت جدید اپل واچ 2 بوده و نسبت به مدل پیشین; باریک تر و بهبود یافته تر است. همچنین از پردازنده سریعتری نسبت به مدل قبلی بهره می برد.

گفته شده این ساعت دارای باتری بزرگتر; قابلیت ضد آب و GPS است و از این رو پیشرفت بزرگی نسبت به اپل واچ محسوب می شود.

متاسفانه اطلاعات بسیاری از اپل واچ وجود نداشته اما در مقابل آیفون 7 شامل اطلاعات بسیاری می شود.

در هر صورت; جهت کسب اطلاعات بیشتر تنها باید تا 7 سپتامبر به انتظار نشست تا شرکت اپل از محصولات جدید رونمایی کند.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question