لپتاپ هیبریدی جدید HP
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

لپتاپ هیبریدی جدید HP معرفی شد

به تازگی لپتاپ هیبریدی جدید HP که محصولی باریک و ناهموار است معرفی شده; که ProBook x360 11 G1 Education Edition نام دارد. همانطور که از نام دستگاه پیداست; بیشتر برای دانش آموزان و دانشجویان طراحی شده و از مشخصات بسیار بالایی بهره نمی برد.

از این رو افراد می توانند آن را با قیمت مقرون به صرفه ای خریداری کنند. این لپتاپ از استاندارد نظامی  MIL-STD 810G1 بهره گرفته تا در کنار مقاومت بالا; عملکرد مناسبی به مخاطب خود ارائه دهد.

اچ پی ProBook x360 11 G1 Education Edition را با صفحه کلیدی که مقاوم بوده و از پوشش شیشه گوریلاگلس 4 بهره می برد، همراه ساخته است تا در کنار تایپی لذت بخش; صفحه کلید از آسیب در امان باشد.

این لپتاپ 11.6 اینپی به لولای 360 درجه مجهز است; همانطور که گفته شد یک هیبریدی بوده و می تواند در حالت تبلت یا لپتاپ قرار گیرد تا کاربری خوبی به افراد ارائه دهد.

صفحه نمایش ProBook x360 11 G1 Education Edition از نوع 11.6 اینچی با رزولوشن 768*1366 پیکسلی بوده و نمایشگر همچنین لمسی بوده تا در حالت تبلت کاربری راحتی داشته باشد.

البته اکثر لپتاپ های هیبریدی از صفحه نمایش لمسی برخوردار هستند تا در حالت تبلت بتوانند عملکرد یک تبلت را ارائه دهند.

مشخصات

از مشخصات ProBook x360 11 G1 Education Edition می توان به حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه فلش  eMMC با ظرفیت 64 گیگابایتی با قابلیت ارتقا به 256 گیگابایت حافظه اس اس دی. پورت USB-C; پورت USB 3.1 نسل یک;  HDMI 1.4b; پورت اترنت; جک هدفون و میکروفون; اسلات کارت میکرو اس دی; وای فای دو باند 802.11ac; بلوتوث 4.2 و برخی دیگر اشاره داشت.

عمر باتری ProBook x360 11 G1 به بیش از 11 ساعت می رسد در این بین می توان مدت زمان طولانی را به استفاده آن پرداخت. یک قلم اختیاری نیز به مشتریان در صورت تمایل ارائه می شود تا در کلاس درس از آن بهره گیرند.

این لپتاپ بزودی با قیمت 329 دلاری عرضه خواهد شد.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question