مدل 6 گیگابایتی گلکسی نوت 7
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدل 6 گیگابایتی گلکسی نوت 7 در راه چین

پیش از آن که شرکت سامسونگ در 2 آگوست فبلت جدید گلکسی نوت 7 را معرفی کند; شایعاتی به گوش می رسید که خبر از حافظه 6 گیگابایتی رم این فبلت می داد. شایعاتی که با معرفی گلکسی نوت 7 با حافظه رم 4 گیگابایتی; تکذیب شد و به فراموشی سپرده شده است , مدل 6 گیگابایتی گلکسی نوت 7 در راه چین است.

حال به نظر می رسد این شایعات کذب نبوده و حقیقی بودند. براساس گزارشات جدید; گلکسی نوت 7 با حافظه رم 6 گیگابایتی نخستین بار در چین عرضه می شود و مشخص نیست در دیگر مناطق به فروش خواهد رسید یا خیر.

این گزارش می گوید نسخه 6 گیگابایتی گلکسی نوت 7 ماه آینده وارد بازار چین می شود و قیمتی 814 دلاری خواهد داشت. گلکسی نوت 7 حقیقتا; با حافظه رم 6 گیگابایتی به فبلتی بسیار قدرتمند تبدیل خواهد شد و می تواند قابل توجه باشد.

به نظر می رسد سامسونگ این مدل را انحصاری چین کرده و خبری از عرضه آن در اروپا یا ایالات متحده نیست. شرکت کره ای سامسونگ در جریان رویداد 2 آگوست نیویورک خود از گلکسی نوت 7 رونمایی به عمل آورد.

این فبلت به صفحه نمایش 5.7 اینچی QHD Super AMOLED; پردازنده اسنپدراگون 820/اگزینوس 8890; حافظه رم 4 گیگابایتی; حافظه داخلی 32 گیگابایتی; سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشملو; دوربین اصلی 12 و سلفی 5 مگاپیکسلی مجهزست.

سامسونگ قصد داشته فبلت جدید را در 19 آگوست; با قیمتی بیش از 800 دلار عرضه کند. در هر صورت برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون نسخه 6 گیگابایتی گلکسی نوت 7 باید به انتظار نشست.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question