pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رونمایی ایسوس از لپتاپ ZenBook 3

لپتاپ ZenBook 3

شرکت ایسوس در جریان کنفرانس کامپیوتکس 2016 خود محصولات جدیدی چون ربات هوشمند; تلفن هوشمند و چند لپتاپ جدید رونمایی کرد.

یکی از این محصولات لپتاپ پریمیومی و قدرتمند ZenBook 3 رقیب سرسخت مک بوک های اپل بود.

ZenBook 3 ضخامتی 11.9 میلیمتری داشته که در کنار مک بوک 12.3 میلیمتری سبک تر و باریک تر محسوب می شود. ZenBook 3 جدای از ضخامت و وزن از پردازنده چند برابر سریعتر نیز نسبت به مک بوک برخوردارست.

به گفته ایسوس ZenBook 3 از جنس آلیاژ آلومینیومی که در صنعت هوا و فضا به کار گرفته می شود، ساخته شد; این امر موجب شده تا لپتاپ مورد اشاره 40 درصد مقاوم تر از مک بوک اپل باشد.

از مشخصات ZenBook 3 می توان به پردازنده Core i7 اینتل، حافظه رم 16 گیگابایتی; کانکتور Thunderbolt 3; پورت USB-C و سنسور اثر انگشت جهت استفاده در Windows Hello اشاره داشت.

رونمایی ایسوس از لپتاپ ZenBook 3
رونمایی ایسوس از لپتاپ ZenBook 3

ایسوس دو مدل از ZenBook 3 را برای خریداران در نظر گرفته که یکی از آنها دارای پردازنده Core i7 اینتل; حافظه رم 16 گیگابایتی و حافظه اس اس دی 1 ترابایتیست که قیمتی 1999 دلاری دارد. مدل دیگر با همین مشخصات اما حافظه اس اس دی 512 گیگابایتی همراست و قیمتش 1499 دلار اعلام شد. در نهایت یک مدل پایه نیز تدارک دیده شده که شامل پردازنده Core i5 اینتل; حافظه اس اس دی 256 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی و قیمتش 999 دلاریست.

از دیگر ویژگی های ZenBook 3 عرضه در سه رنگ آبی; طلایی و خاکستری بوده و تمامی مدل ها از صفحه کلیدی با نوشته های طلایی و لوگوی طلایی ایسوس در بخش عقب صفحه نمایش برخوردارند.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question