ماوس شیائومی
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نخستین ماوس شیائومی معرفی شد

ماوس شیائومی:

شرکت شیائومی در طول چندسال گذشته توانسته با عرضه محصولات هوشمند مختلف برندی را دست و پا کند که مطرح است. این کمپانی تاکنون دستگاه های هوشمند متفاوتی را روانه بازار کرده که از جمله می توان به دوچرخه هوشمند; پلوپز; تلفن هوشمند; لپتاپ و ساعت هوشمند اشاره کرد.

این کمپانی تنها نمی خواهد روی تلفن هوشمند یا دستگاه های دیجیتالی ارتباطی تمرکز داشته باشد; هدف آن تبدیل شدن به برندی بزرگ در چین و جهان است و از این رو محصولات مختلفی را عرضه می دارد.

ماوس جدید شیائومی طراحی مینیمالیستی داشته و دایره اسکرول پلاستیکی آن در موازی با سنسور قرار گرفته است; شیائومی بدنه اصلی را از آلومینیوم یونیزه توسعه داده که می توان به جنس بدنه مک بوک اپل اشاره کرد.

از آنجایی که آلومینیوم یونیزه وزن کمی داشته موجب شد تا ماوس تنها 77 گرم بوده و همچنین خطی نیز روی آن نخواهد افتاد همیشه همچون روز اول بدون خش می ماند.

شیائومی در بخش زیرین از سنسور نوری; کلید بلوتوث و پاور را جای داده است و قصد نداشته تا با جای دادن آنها به روی ماوس طراحی نامطلوبی ببخشد.

به گفته شیائومی; دقت ماوس بیش از 95 درصد بوده و کاربران می توانند آن را روی سطوح مختلف; از جمله شیشه و پارچه به کار گیرند بدون آن شاهد نقص عملکردی باشند.

این ماوس بوسیله بلوتوث 4.0 یا وای فای قابلیت اتصال به دستگاه را داشته و حتی می توان آن را به دو دستگاه کامپیوتر مختلف نیز متصل نمود.

این ماوس; از ویندوزهای 7; 8 و 10 پشتیبانی کرده و از 11 نوامبر امسال تنها با قیمت 15 دلار راهی بازار چین خواهد شد; بنابراین خبری از عرضه آن در دیگر نقاط نخواهد بود.

اگر از لپتاپ یا کامپیوتری برخوردار هستید و به دنبال ماوسی ظریف و مناسب هستید; ماوس جدید شیائومی گزینه مناسبی برای شما است.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question