مجازی سازی دسکتاپ

مجازی سازی دسکتاپ مبتنی بر VMware Horizon

در این قسمت سعی بر آن داریم که یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای شرکت VMware را تحت عنوان VMware Horizon معرفی نماییم. اصل و اساس این نرم افزار در جهت ارائه خدمات مجازی سازی دسکتاپ (Desktop Virtualization) بنا نهاده شده است. به واسطه پیاده سازی این نرم افزار در سازمان عملا وابستگی مجموعه به سخت افزار قطع می شود. به واسطه استفاده از نرم افزار VMware Horizon شما دیگر دغدغه نگهداری سخت افزار را نداشته و هزینه های نگهداری آن به شدت کاهش خواهد یافت. همچنین به واسطه پیاده سازی VDI در سازمان می توانید به راحتی در هر زمانی به سیستم عامل های جدید مثل Windows 7 ، Windows 8 و windows 10 مهاجرت نمایید.

بستر VMware Horizon با در اختیار گذاشتن میزکار (Desktop) از طریق شبکه به کاربران نهایی آزادی عمل و به مدیران توانایی کنترل را می دهد.

ساده سازی و خودکار سازی مدیریت هزاران میزکار (Desktop) را برای واحد IT امکان پذیر می سازد. همچنین این نرم افزار به واحدIT اجازه می دهد، تا با کامپیوترهای قدیمی به میزکار (Desktop)، با سطوح دسترسی و با قابلیت اطمینان منحصر به فرد، به طور امن دست یابند. با امن کردن مسیر دسترسیِ هر دستگاه به نرم افزارها و داده ها، نرم افزار VMware Horizon در هر زمان و مکانی، دسترسی به اطلاعات را با سطح بالایی از جابجایی و انعطاف پذیری· در اختیار کاربر نهایی قرار می دهد.

خدمات شرکت زیگورات در حوزه مجازی سازی دسکتاپ VMware Horizon:

ارائه مشاوره و طراحی زیرساخت دسکتاپ مجازی
برآورد و تامین سخت‌افزارهای مورد نیاز جهت اجرای پروژه VDI
راه اندازی کامل بستر زیرساخت دسکتاپ مجازی بااستفاده Vmware Horizon
راه اندازی بستر برنامه های کاربردی مجازی (V-App)

راهکار ها

ارتباط با زیگورات

keyboard_arrow_up
question