نمایشگر تجاری
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نمایشگر تجاری EliteDisplay S340c اچ پی معرفی شد

شرکت اچ پی که در تولید لپتاپ کمپانی مطرحی محسوب می شود; به تازگی نمایشگر تجاری منحنی EliteDisplay S340c را با وبکم یکپارچه همراه ساخته تا به محصولی کارآمد تبدیل شود.

این مانیتور 34 اینچی به نسبت تصویر 21:9، رزولوشن تصویر 1440*3440 پیکسلی، نرخ تجدید نظر 60 هرتزی، وبکم 720 پیکسلی، پورت USB-C، اسپیکر Bang & Olufsen و برخی دیگر مجهز است.

پنل صفحه نمایش شدت روشنایی 300 کاندلا بر متر مربعی داشته و نسبت کنتراست آن به 3000:1 می رسد.

البته پنل نوع VA در کنار رزولوشن تصویر 1440*3440 پیکسلی با نرخ تجدید 60 هرتزی از دیگر ویژگی EliteDisplay S340c محسوب می شود. مدت زمان پاسخ دهی نمایشگر 6 میلی ثانیه ای بوده و شامل دو میکروفونی برای ضبط صدا می شود که کارآمد خواهد بود.

اچ پی برای این محصول خود گواهی Skype مایکروسافت را کسب کرده تا آن را در دسته محصولات تجاری قرار دهد. چهار اسپیکر 7 واتی با برند Bang & Olufsen قدرت بالایی به EliteDisplay S340c می بخشد.

پورت ها

در بخش پورت نمایشگر کاملی است; به شکلی که از پورت USB-C، HDM، DisplayPort 1.2 ، USB 3.0  نوع A و برخی دیگر بهره می برد.

شکاف گیگابیت اترنت نیز دیگر ویژگی EliteDisplay S340c بوده تا در دفاتر کسب و کار استفاده کارآمدی داشته باشد.

اچ پی این نمایشگر پیشرفته را با قیمت 899 دلار برای خرید دردسترس قرار داده است; شایان ذکر بوده که EliteDisplay S340c درحال حاضر وارد بازار ایالات متحده شده و احتمالا بزودی در اروپا و دیگر نقاط عرضه می شوند.

انتظار می رود EliteDisplay S340c برای کاربری تجاری بیشتر مورداستفاده قرار گیرد و مناسب مصارف گیمینگ نیست; زیرا مشخصات آن برای چنین هدفی در نظر گرفته نشده است.

به هر حال برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی کمپانی HP مراجعه کنید که شامل جزئیات کافی درباره این مانیتور است.

منبع:www.guru3d.com

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question