رونمایی ایسر از تلفن هوشمندی با باتری پرظرفیت 5000 میلی آمپری
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رونمایی ایسر از تلفن هوشمندی با باتری پرظرفیت 5000 میلی آمپری

شرکت ایسر در رویداد اختصاصی نیویورک چند روز گذشته خود جدای از معرفی مدل های متعددی لپتاپ و تبلت، به معرفی تلفن هوشمندی میان رده با باتری پرظرفیتی پرداخت که بسیار کم نظیرست.

ما امروزه تلفن های هوشمند را با باتری بین 2 تا 3 هزار میلی آمپری مشاهده می کنیم و بعیدست گوشی هوشمندی با باتری پرظرفیتی بیش از 4هزار میلی آمپر مشاهده شود.

ایسر در رویداد مورد اشاره تلفن هوشمند Liquid Zest Plus را رونمایی کرد که دارای باتری 5 هزار میلی آمپریست. چنین باتری را در کمتر گوشی شاهد بودیم و حال ایسر آن را در Liquid Zest Plus خود قرار داده است.

قطعا با باتری 5 هزار میلی آمپری می توان ساعت ها از Liquid Zest Plus استفاده کرد. متاسفانه ایسر جزئیات کاملی از Liquid Zest Plus ارائه نداده و تنها اعلام کرد این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 5.5 اینچی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهزست.

در باقی مشخصات Liquid Zest Plus دارای سخت افزار نامعینیست. ما حتی نمی دانیم آیا گوشی از سیستم عامل اندروید 5.0 برخوردارست یا اندروید 6.0.

این شرکت همچنین اعلام داشت دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی از فوکوس سه گانه خودکار برخوردارست که از جمله می توان به فوکوس لیزری، فوکوس تشخیص کنتراست و تشخیص فاز برخوردارست. با چنین ویژگی Liquid Zest Plus قادرست به ثبت تصاویری باکیفیت بپردازد که بی نظیرست.

باتوجه به اعلام ایسر Liquid Zest Plus جز میان رده ها محسوب شده و قیمتی 250 دلاری دارد، بنابراین نباید انتظار یک پرچمدار را در این گوشی هوشمند داشت.

رونمایی ایسر از تلفن هوشمندی با باتری پرظرفیت 5000 میلی آمپری

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question