جدید ROG GX800
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایسوس  لپتاپ جدید ROG GX800 را معرفی کرد

لپتاپ جدید ROG GX800

کمپانی ایسوس یکی از برندهای معتبر در تولید کامپیوتر های گیمینگ است. محصولات گیمینگ این شرکت سری ROG می باشند.

این شرکت سال گذشته به معرفی لپ تاپ قدرتمند ROG GX700 پرداخت; که دارای مشخصات سخت افزاری پر قدرتی است و موجب شکست رقیبان هم رده شد.

حال این کمپانی در پی عرضه ی نسل جدیدی از این محصول است; نام این محصول ROG GX800 است و به سیستم کولینگ مایع مجهز می باشد.

همانطور که اکثر کاربران گیمینگ می دانند; کمتر لپتاپی در این رده به این نوع سیستم خنک کننده مجهز است و همین مشخصه موجب کاربردی شدن این محصول شده است.  ROG GX800 دارای پردازنده ی مرکزی نسل ششم اسکای لیک Core I7-6820HK  برند اینتل می باشد که فرکانسی معادل 2.7 دارد که تا 3.6 نیز افزایش می یابد.

نرخ اور کلاک این لپتاپ 4.2 گیگاهرتز است; رم این محصول از نوع DDR4 با فرکانس 2800 گیگاهرتز در ثانیه انتخاب شده است. مدل پیشین این لپتاپ به دو تراشه ی گرافیکی GeForce GTX 980  برند انویدیا مجهز شده بود و در این نسل جدید کمپانی ایسوس یک ارتقاء در آن به وجود آورده و این محصول را به دو تراشه ی GeForce GTX 1080 مجهز ساخته است که فرکانس معادل 1960 مگاهرتز و فرکانس حافظه ی 5 گیگاهرتز را شامل می شود.

 ROG GX800 به سه SSDM.2 NVMe مجهز است و از یک صفحه ی نمایش 18 اینچی با کیفیت HD و رزولوشن تصویر  و رزولوشن تصویر 840*2160 پیکسلی بهره می برد. صفحه کلید این محصول از کیبورد های مکانیکی گیمینگ  mechTAG انتخاب شده تا استفاده کاربران از آن را ساده تر گرداند.

کمپانی ایسوس هنوز قیمتی برای این محصول بی نظیر خود عنوان نکرده است; اما تا پایان سال جاری این محصول به بازار عرضه خواهد شد و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question