گوگل Home
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گوگل Home با قیمت 129 دلاری روانه بازار شد

دستگاه دستیار دیجیتالی گوگل که در رویداد 4 اکتبر این کمپانی معرفی شد و گوگل home نام داشت; در نهایت با قیمتی 129 دلار روانه بازار شد.

گوگل Home در حقیقت رقیبی برای آمازون الکسا بوده و انتظار می رود مشتریان بیشتری آن را خریداری کنند. شرکت سیلیکون ولی در حال حاضر سفارش این محصول را دریافت کرده و طرفداران می توانند با مراجعه به فروشگاه google home را خریداری کنند.

دستیار دیجیتالی Home به کمک گوگل اسیستنت می تواند یک دستیار هوشمند بی نظیری به شمار رفته و به دستورات افراد عمل کند. برای مثال اگر می خواهید آدرس رستوران یا مکانی را جستجو کنید، گوگل Home می تواند به آسانی آدرس موردنظر را به افراد اعلام کند.

خریداران می توانند با مراجعه به فروشگاه های مختلفی از جمله والمارت; آمازون و چندی دیگر google home را تهیه کنند.

شرکت گوگل در جریان رویداد 4 اکتبر محصولات مختلفی را معرفی کرده که از جمله می توان به روتر گوگل وای فای; تلفن های هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس ال; کروم کست اولترا; هدست واقعیت مجازی و در نهایت گوگل Home را معرفی کرد.

اگر به دنبال دستگاهی هستید که به عنوان دستیار دیجیتالی پاسخی به تمام سوالات شما دهد; گوگل Home همان دستگاه مورد اشاره است. همانطور که گفته شد این دستگاه رقیبی برای آمازون الکسا بوده که مبتنی بر دستیار دیجیتالی الکسا این شرکت عمل می کند.

اخیرا شرکت گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال را روانه بازار کرد و توانست فروش بزرگی برای خود به ارمغان آورد. گوگل Home با قیمت 129 دلاری به فروش می رسد; هدست و کروم کست اولترا نیز در حال حاضر روانه بازار شدند.

حال نوبت به دستیار دیجیتالی google home شده تا برای خرید با قیمت مورداشاره در بازار به فروش برسد.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question