گلکسی A8 جدید سامسونگ در GFXBench مشاهده شد
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گلکسی A8 جدید سامسونگ در GFXBench مشاهده شد

شرکت سامسونگ در اواخر سال گذشته به معرفی تلفن هوشمند میان رده گلکسی A8 پرداخت که قابل توجه بود. حال به نظر می رسد کمپانی کره ای قصد داشته هفته های آینده از جانشین این گوشی هوشمند رونمایی به عمل آورد.

به تازگی این گوشی هوشمند در GFXBench آشکار شد و می توان انتظار مشخصات بالایی از آن داشت. باتوجه به GFXBench این محصول به شماره مدل SM-A810 بوده که احتمالا گلکسی ای 8 جدید خواهد بود.

باتوجه به GFXBench این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 5.1 اینچی 1080 پیکسلی; پردازنده اگزینوس 7420; حافظه رم 3 گیگابایتی; حافظه داخلی 32 گیگابایتی; دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی; دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشملو مجهزست.

گفتنیست در وب سایت صادرات و واردات زابا هند; مدلی با صفحه نمایش 5.7 اینچی گلکسی ای 8 نیز ذکر شد. با این حال انتظار می رود شاهد معرفی مدلی با صفحه نمایش 5.1 اینچی باشیم. زیرا سال گذشته سامسونگ گلکسی ای 8 نخست را با صفحه نمایش 5.7 اینچی روانه بازار کرد.

بنابراین باید شاهد اختلافی بین دو مدل 2015 و 2016 تلفن های هوشمند گلکسی ای 8 بود. در هر صورت نمی توان به لیست GFXBench اکتفا کرده و باید به انتظار نشست تا شرکت کره ای از نسل جدید این محصول نسبتا پریمیومی رونمایی کند.

در اخباری مرتبط 2 آگوست شرکت سامسونگ به رونمایی از فبلت جدید گلکسی نوت 7 می پردازد; فبلتی که با مشخصات رده بالایی همراست و می تواند یک تلفن هوشمند قابل توجه محسوب شود.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question