گلکسی نوت 7 همزمان با زمان معرفی، روانه بازار می شود
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گلکسی نوت 7 همزمان با زمان معرفی، روانه بازار می شود

روز گذشته شرکت سامسونگ دعوتنامه رویداد 2 آگوست خود را برای معرفی فبلت جدید گلکسی نوت 7 ارسال کرد; حال براساس گزارشات جدید، این فبلت در همان 2 آگوست روانه بازار می شود.

اگرچه که برخی تصور می کردند سامسونگ مدتی بعد این عمل را انجام دهد اما گزارش به موضوع عجیبی اشاره داشته است. تاکنون سامسونگ هیچ یک از پرچمداران خود را همزمان با معرفی روانه بازار نکرد.

از آنجایی که اپل در سپتامبر امسال آیفون 7 را معرفی می کند، به نظر می رسد سامسونگ نیز قصد داشته با عرضه زود هنگام گلکسی نوت 7 به فروش بیشتر این فبلت کمک نماید.

Galaxy Note 7 پیش از این تصور می شد با نام گلکسی نوت 6 معرفی خواهد شد اما براساس گزارشات قبل; گلکسی نوت 7 برای یکپارچه شدن با نام پرچمداران امسال،; از پسوند 7 برخوردارست.

از مشخصات گلکسی نوت 7 می توان به صفحه نمایش 5.7 اینچی QHD; حافظه رم 6 گیگابایتی/4 گیگابایتی; حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی با اسالات کارت میکرو اس دی برای ارتقا تا 256 گیگابایت; دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی اولتراپیکسل; دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت; اسکنر عنبیه چشم، پورت USB_C; باتری 3700 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت.

متاسفانه هیچ یک از این مشخصات تایید شده نبوده، بنابراین نمی توان به شایعات اکتفا کرد و بایستی تا 2 آگوست و زمان معرفی این پرچمدار جدید به انتظار نشست.

گفتنیست این محصول از قابلیت ضدآبی چون گلکسی اس 7 نیز بهره می برد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question