گلکسی نوت 7 سامسونگ به اسلات کارت میکرو اس دی مجهزست
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گلکسی نوت 7 سامسونگ به اسلات کارت میکرو اس دی مجهزست

ما تاکنون شایعات بسیاری پیرامون تلفن هوشمند گلکسی نوت 7 سامسونگ مشاهده کردیم; هیچ یک توسط سامسونگ تایید یا تکذیب نشده است و حتی برخی از آنها تاحدودی تایید نیز شدند.

حال به تازگی مدل 64 گیگابایتی آن رویت شد که به اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا حافظه مجهزست. براساس شایعات قبلی گلکسی نوت 7 سامسونگ در مدل های 32; 64 و 256 گیگابایتی به فروش می رسد.

همچنین تلفن هوشمند به صفحه نمایش 5.7 اینچی QHD با رزولوشن 2560*1440 پیکسلی مجهزست. از دیگر ویژگی هایی آن می توان به حافظه رم 4/6 گیگابایتی; پردازنده اسنپدراگون 821 / اگزینوس 8890 و غیره اشاره داشت.

البته گفته می شود در زمینه دوربین گلکسی نوت 7 هیچ تغییری نسبت به گلکسی اس 7 نداشته و همچنان از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و سلفی 5 مگاپیکسلی بهره می برد. گفتنیست که دوربین 12 مگاپیکسلی سامسونگ یک سنسور 12 مگاپیکسلی اولتراپیکسلی بوده که در کنار کیفیت تصویربرداری بهتر; می تواند در شرایط نوری کم تصاویر باکیفیتی به ثبت برساند.

باتری نوت 7 برخلاف نوت 5 یک باتری 3600 میلی آمپریست که می توان اختلاف 600 میلی آمپری در آن شاهد بود.

سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشملو و اسکنر عنبیه چشم از دیگر ویژگی های گلکسی نوت 7 محسوب می شود.

براساس گزارشات قبل; شرکت سامسونگ برای هماهنگی بین نام پرچمداران امسال; گلکسی نوت سال جاری را به جای نوت 6 با نام نوت 7 روانه بازار می کند.

در هر صورت برای تایید و کسب اطلاعات حقیقی پیرامون گلکسی نوت 7 ; باید تا رویداد 2 آگوست نیویورک سامسونگ به انتظار نشست; تا مشاهده شود کمپانی کره ای چه برنامه ای در سر دارد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question