گلکسی اس 8
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گلکسی اس 8 نسخه 6 اینچی دارد

شرکت سامسونگ با مشکلی که گلکسی نوت 7 برای آن به وجود آورده ضرر بزرگی را متحمل شده و سعی داشته تا حساسیت بیشتری روی دستگاه های هوشمند آینده از جمله گلکسی اس 8  داشته باشند.

تاکنون شاهد انتشار شایعات بسیاری پیرامون گلکسی اس 8 پرچمدار 2017 سامسونگ بودیم.

براساس اخبار گذشته; گلکسی اس 8 در دو نسخه 5.1 و 5.5 اینچی عرضه خواهد شد و طبق یک گزارش دیگر این پرچمدار در یک مدل 5.7 اینچی معرفی خواهد شد. حال گزارش جدیدی می گوید این پرچمدار دو مدل 5.1 و 6 اینچی داشته که به عنوان یک مدل استاندارد و یک مدل پلاس شناخته شوند.

از مشخصات شایعه شده گلکسی اس 8 باید به کیفیت تصویر 2K QHD; حافظه رم 6 گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895; حافظه داخلی 32 گیگابایتی; سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا; دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی; دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت.

حتی گفته می شود سنسور اثر انگشت آن در بخش عقب قرار داشته که برخلاف گلکسی های قبلی است و همگی سنسور اثر انگشت آنها در کلید Home قرار گرفته است.

پیش از این شایعات به یک مدل گلکسی اس 8 اشاره داشتند که به صفحه نمایش منحنی مجهز بود; حال گزارش به موضوع متفاوتی اشاره داشته و هر از گاهی با شایعات مختلف رو به رو هستیم.

همچنین گفته می شود سامسونگ قصد نداشته در MWC 2017 گلکسی اس 8 را معرفی سازد و برنامه ریزی کرده تا در آوریل 2017 طی رویدادی در نیویورک گلکسی اس 8 را معرفی کند.

به هر حال اطلاعات کافی و رسمی نیستند تا به آنها پرداخت; برای کسب جزئیات بیشتر حداقل باید تا نیمه نخست سال 2017 منتظر زیرا خارج از این نیمه سامسونگ پرچمدار جدید را معرفی نمی کند.

گفته می شود گلکسی نوت 8 نیز در میانه تابستان 2017 رونمایی خواهد شد و انتظار می رود سال آینده برای سامسونگ سال بهتری باشد.

به هر حال جزئیات کم است و باید به انتظار ادامه داد.

منبع: www.nextpowerup.com

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question