اسکنر عنبیه چشم
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گلکسی اس 8 سامسونگ به اسکنر عنبیه چشم مجهز است

 اسکنر عنبیه چشم از ویزگی های پرچمدار جدید سامسونگ:

فبلت گلکسی نوت 7 ضرر بزرگی به شرکت سامسونگ وارد کرده و این کمپانی نه تنها با ضرر مالی رو به رو شد; همچنین ارزش سهام خود را نیز از دست داده است.

در حالی که انتظار می رفت گلکسی نوت 7 به یک پرچمدار بزرگ برای سامسونگ تبدیل شود; اما متاسفانه برخلاف انتظار رخ داده و شرکت کره ای را با یک مشکل بسیار بزرگ رو به رو نمود.

حال به نظر می رسد برای جبران می خواهد گلکسی اس 8 را با ویژگی های بیشتر و بهتری همراه سازد; همچنین خبری از معرفی چند پرچمدار در سال 2017 نخواهد بود.

سامسونگ با بررسی انجام گرفته آگاه شد که معرفی و عرضه چند پرچمدار نه تنها هزینه بالایی به دنبال داشته; بلکه ممکن است مشکلاتی چون گلکسی نوت 7 را به همراه داشته باشد.

در حالی که گلکسی نوت 7 نخستین محصول سامسونگ با اسکنر عنبیه چشم محسوب می شد; احتمالا باید آن را در گلکسی اس 8 نیز مشاهده کنیم.

این نخستین بار نیست که شاهد انتشار شایعات اسکنر عنبیه چشم  در گلکسی اس 8 هستیم; انتظار می رفت چنین ویژگی در پرچمدار 2017 به کار گرفته شود.

البته اسکنر عنبیه چشم تنها قابلیت گلکسی اس 8 نیست باید منتظر مشخصات رده بالا و بهتر دیگری در این پرچمدار بود. تاکنون جزئیاتی درباره مشخصات گلکسی اس 8 به بیرون درز نکرد اما انتظار می رود از پردازنده اسنپدراگون 830/اگزینوس 8895، حافظه رم 6 گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه، حافظه داخلی 384 گیگابایتی، صفحه نمایش 5.5 اینچی 4K برای پشتیبانی بهتر از هدست واقعیت مجازی، باتری بیش از 3000 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا در گلکسی اس 8 به کار گرفته شود.

همانطور که گفته شایعات و گزارش پیرامون گلکسی اس 8 بسیار است اما هیچ یک توسط شرکت کره ای تایید یا تکذیب نشده تا بتوان به آن اکتفا کرد.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question