گلکسی اس 8 سامسونگ
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گلکسی اس 8 سامسونگ بدون کلید Home

تاکنون با شایعات مختلفی از پرچمدار 2017 سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 سامسونگ رو به رو بودیم که همگی به تلفن هوشمندی قابل توجه اشاره داشتند. حال گزارش جدیدی منتشر شده که بیشتر آن را فوق العاده نشان می دهد و این ویژگی عدم وجود کلید Home است.

گفته می شود پنل جلو این تلفن هوشمند را بیشتر صفحه نمایش پوشانده است و سامسونگ قصد داشته طراحی آینده نگرانه به آن ببخشد. به گزارش بلومبرگ، گلکسی اس 8 بدون کلید Home و پنل جلویی شیشه ای; بسیار جذاب و زیبا خواهد بود و یک محصول پیشرفته از سامسونگ به شمار خواهد رفت.

ویژگی های جدید

در حال حاضر آیفون 7 با قیمت 649 دلاری خود از ویژگی های جدیدی چون بدون جک 3.5 میلیمتری هدفون; قابلیت ضدآب; سخت افزار جدید و برخی دیگر بهره می برد. سامسونگ با ضرر بزرگی که گلکسی نوت 7 برای آن به وجود آورده سعی دارد محصولات دیگر را بدون نقص و فوق العاده سازد. از این رو حساسیت توسعه گلکسی اس 8 به عنوان پرچمدار بعدی بسیار بالا است. اگر کمپانی کره ای نتواند در گلکسی اس 8 موفقیت خود را اثبات کند باید همیشه این صنعت را کنار بگذارد.

شایعه دیگری می گوید ما در گلکسی اس 8 شاهد جک 3.5 میلیمتری هدفون نخواهیم; جکی که این روزها جایش در بیشتر دستگاه ها خالی است و از جمله آن آیفون 7 و آیفون 7 پلاس است. موضوعی ناراضیتی طرفداران آیفون را به دنبال داشت و اپل نیز آنها را بدون پاسخ گذاشته است. این طور که مشخص می باشد باید طرفداران برندها خود را برای حذف همگانی جک 3.5 میلیمتری هدفون آماده کنند.

از مشخصات گزارش شده گلکسی اس 8 باید به پردازنده اسنپدراگون 835/اگزینوس 8895; حافظه رم 6 گیگابایتی; دوربین دوگانه; صفحه نمایش 5.7 اینچی 4K; حافظه داخلی 64 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت.

به هر حال برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود سامسونگ چه برنامه ای برای گلکسی اس 8 پرچمدار 2017 ترتیب داده است.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question