کوالکام پردازنده اسنپدراگون 821 را معرفی کرد
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کوالکام پردازنده اسنپدراگون 821 را معرفی کرد

شرکت کوالکام از تولیدکنندگان به نام پردازنده تلفن های هوشمند; به تازگی پردازنده رده بالای اسنپدراگون 821 را معرفی کرد. تراشه ای که جانشین اسنپدراگون 820 بوده و از قدرت بیشتری نسبت به مدل قبل برخوردارست.

گفته می شود پردازنده اسنپدراگون 821 از 10 درصد سرعت بیشتری نسبت به اسنپدراگون 820 بهره می برد; البته گفتنیست این پردازنده جایگزین اسنپدراگون 820 نخواهد شد; بلکه تنها یک جانشین است.

کمپانی کوالکام اعلام داشت که پردازنده اسنپدراگون 821 ; یک تراشه موقت برای تلفن های هوشمند پرچمدار یا همان رده بالاست تا پردازنده های نسل بعدی رده بالا از راه برسند.

براساس اطلاعات انتشاری از سوی شرکت کوالکام; اسنپدراگون 821 فرکانس 2.4 گیگاهرتزی داشته و این در حالیست که اسنپدراگون 820 فرکانس 2.2 گیگاهرتزی دارد.

ما می توانیم انتظار داشته باشیم تنها پرچمداران نیمه دوم سال 2016 به چنین پردازنده ای مجهز شوند و بعیدست سال 2017 اسنپدراگون 821 به تسلط خود ادامه دهد.

تاکنون گفته می شود تلفن هوشمند گلکسی نوت 7 و نکسوس رده بالای شرکت گوگل از پردازنده اسنپدراگون821 بهره می برند، اگرچه به تازگی گزارشات خبر از وجود پردازنده اسنپدراگون 820 در گلکسی نوت 7 می دهند. با این حال همانطور که گفته شد کوالکام قصد نداشته از اسنپدراگون821 به عنوان یک پردازنده ثابت بهره گیرد بلکه یک تراشه موقتی در پرچمداران نیمه دوم سال 2016 است.

با این حال برای مشاهده عملکرد این تراشه; باید منتظر عرضه پرچمداران مجهز به اسنپدارگون 821 در نیمه دوم سال جاری بود.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question