کفش هوشمند نایک
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کفش هوشمند نایک بزودی عرضه می شود

در هفته های اخیر; خبری مبنی بر معرفی کفش هوشمند نایک به نام HyperAdapt توسط این شرکت را شنیده بودیم.

شرکتی که در زمینه محصولات ورزشی از جمله لباس; کفش و دیگر کالای ورزشی فعالیت دارد. از ویژگی های بارز این کفش بستن بندها به صورت خودکار بود; چیزی که اکثر افراد حوصله نکرده تا آن را ببندند.

در زمان معرفی نایک اشاره ای به تاریخ عرضه کفش نکرد; اما به تازگی این شرکت تاریخ عرضه و قیمت کفش HyperAdapt را اعلام نمود.

نایک اعلام کرد کفش هوشمندش در اواخر سال با قیمت هنگفت 720 دلار روانه بازار می شود; عرضه آن نیز به شکل گسترده نخواهد بود و محدود است.

این نشان می دهد نایک تنها می خواهد تعداد محدودی HyperAdapt را در بازارعرضه داشته و نمی خواهد به شکل گسترده آن را روانه بازار جهانی نماید. البته همیشه محصولات خاص در تعداد محدود تولید می شوند چون هزینه ساخت بالایی داشته و فرآیند طولانی برای تولید آن طی می شود.

HyperAdapt نیز یکی از این نوع کالاها بوده و نایک نیز تنها به تعداد محدودی آن را عرضه می دارد. همچنین بایستی هرچه سریعتر به تهیه کفش پرداخت; زیرا ممکن است نایک آن را به اتمام برساند.

بیشتر کفش های نایک بین 100 تا 200 دلار قیمت دارند; قیمت 720 دلاری نشان از پریمیومی و لوکس بودن HyperAdapt است. شایان ذکر بوده که HyperAdapt قرار است 28 نوامبر در بازار به فروش برسد و تعداد محدودی از آن نیز وجود خواهد داشت.

پیش از این نایک پروژه های متعددی را رونمایی کرده که نشان می داد این شرکت اهداف بزرگی در زمینه فعالیت خود دارد. یکی از آنها تولید کف با زباله های دریایی بود که کمک شایانی در پاکسازی اقیانوس ها و دریاها می کند.

به هر حال اگر از دوستداران HyperAdapt هستید هرچه سریعتر به تهیه آن بپردازید.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question