کروم بوک
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کروم بوک ها و اسکنر اثر انگشت بیومتریک

براساس کدهای کشف شده از سیستم عامل کروم; کروم بوک ها بزودی پشتیبانی از اسکنر اثر انگشت بیومتریک را آغاز می کنند. این نوع اسکنر اثر انگشت در حال حاضر روی نوت بوک های رده بالا; تلفن های هوشمند پرچمدار و تبلت ها به کار گرفته می شود و انتظار می رود بزودی شامل تمامی کروم بوک ها شود.

این قابلیت از طریق کد منبع سیستم عامل کروم آشکار شده که ویژگی امنیتی بیومتریک سنسور اثر انگشت را نشان می داد. با این حال کروم بوک ها به عنوان لپتاپ های مقرون به صرفه برای دانشجویان محسوب می شوند و به کارگیری آن در کروم بوک ها کمی دور از انتظار می باشد.

حال جزئیات بسیاری وجود نداشته و باید منتظر ماند تا کمپانی ها با عرضه کروم بوک هایی که شامل این قابلیت می شوند; اطلاعات بیشتری دردسترس قرار دهند.

biometric-password

زیگورات تکنولوژی

همچنین شایان ذکر است که تمامی محصولات جدید موجود در شرکت; بر اساس آخرین تکنولوژی روز شرکت های بزرگ سازنده محصولات انفورماتیک است.

نمایندگی رسمی یک شرکت خارجی بودن این حسن رابرای زیگورات به ارمغان آورده است.

زیگورات همواره ثابت کرده است که در زمینه فروش و ارائه خدمات پس از فروش حرف اول را می زند.

چه در بازار های رقابتی همچون انفورماتیک که از قدیم بوده; و چه محصولات ورزشی که به تازگی فعالیت خود را در آن شروع کرده است.

همچنین خارج ازلطف نیست برای اطلاع ازآخرین محصولات تکنولوژی شرکت به صفحه اختصاصی تکنولوژی مراجعه کرده وازمحصولات مادیدن فرمایید.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question