کروم بوک جدید Dell
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 

کروم بوک جدید Dell

معرفی کروم بوک جدید Dell

Chromebook 13 عضو جدید کروم‌بوک‌های سری پیکسل شرکت Dell است که در حال حاضر یکی از برترین های بازار کروم بوک ها به شمار می رود. بنابراین اگر قصد خرید یک کروم بوک را دارید بهتر است این محصول جدید را که قابلیت های خوبی توسط شرکت Dell برای آن در نظر گرفته شده است را مورد بررسی قرار دهید.

سخت افزار به کار رفته در این کروم بوک 13 اینچی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. شرکت دل از صفحه نمایش با کیفیت Full Hd برای محصول جدیدش استفاده کرده است. علاوه بر این استفاده از نسل پنجم پردازنده های Core i5 این کروم بوک را به محصولی شاخص در کنار هم رده های خود تبدیل کرده است.

استفاده از 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم بر روی این دستگاه سرعت خوب و مناسبی را برای کاربران محیا می کند. این ویژگی ها در کنار باتری خوبی که به ادعای شرکت دل بیش از 12 ساعت دستگاه را روشن نگه میدارد و همچنین وزن بسیار کم آن; تجربه لذت بخشی را برای کاربرانش فراهم می کند.

زیگورات تکنولوژی

همچنین شایان ذکر است که تمامی محصولات جدید موجود در شرکت; بر اساس آخرین تکنولوژی روز شرکت های بزرگ سازنده محصولات انفورماتیک است.

نمایندگی رسمی یک شرکت خارجی بودن این حسن رابرای زیگورات به ارمغان آورده است.

زیگورات همواره ثابت کرده است که در زمینه فروش و ارائه خدمات پس از فروش حرف اول را می زند.

چه در بازار های رقابتی همچون انفورماتیک که از قدیم بوده; و چه محصولات ورزشی که به تازگی فعالیت خود را در آن شروع کرده است.

همچنین خارج ازلطف نیست برای اطلاع ازآخرین محصولات تکنولوژی شرکت به صفحه اختصاصی تکنولوژی مراجعه کرده وازمحصولات مادیدن فرمایید.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question