کروم بوک جدید سامسونگ
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کروم بوک جدید سامسونگ در راه است

اگر در بازار به دنبال یک کروم بوک پریمیومی هستید; ممکن است بخواهید محصول آینده سامسونگ را انتخاب کنید. براساس گزارش های جدید; کروم بوک جدید سامسونگ موسوم به کروم بوک پرو به زودی معرفی خواهد شد.

به گزارش SamMobile  به نقل از منبع کره ای; کروم بوک جدید به صفحه نمایش 12.3 اینچی 1600*2400 پیکسلی; پردازنده شش هسته ای، حافظه رم 4 گیگابایتی و برخی مشخصات رده بالایی دیگر مجهز است.

کروم بوک پرو; همچنین نخستین لپتاپ کروم بوکی بوده که شامل قلم اس پن می شود. وزن آن 1.08 کیلوگرم بوده و ضخامتش به 13 میلیمتر می رسد.

کروم بوک سامسونگ در کنار کروم بوک پیکسل گوگل قرار می گیرد که محصولی پریمیومی بوده اما قیمت کمتری چون 499 دلاری دارد. ما مایل هستیم تا اطلاعات بسیار و دقیقی از کروم بوک آینده سامسونگ بدست آوریم; زیرا انتظار می رود به عنوان یک محصول پریمیومی محسوب شود و مشخصات بالایی داشته باشد.

لیست خرده فروشی که این دستگاه را لیست کرده تاریخ راه اندازی را 24 اکتبر ذکر کرده است; بنابراین مدت زمان طولانی تا عرضه محصول باقی نمانده است.

تاکنون شایعاتی پیرامون کروم بوک سامسونگ به بیرون درز نکرده اما باتوجه به گزارش فعلی که اطلاعات کاملی در برداشته، کروم بوک پرو لپتاپی کامل است.

باتوجه به تصاویر تبلیغاتی کروم بوک پرو; این محصول عمر باتری 10 ساعته داشته و از سیستم عامل کروم بهره می برد. به هر حال تا زمان راه اندازی کروم بوک پرو فاصله بسیاری باقی نمانده و با کمی انتظار می توان اطلاعات بیشتری بدست آورد.

همانطور که گفته شد; این کروم بوک با قیمتی کمتر از 500 دلار لانچ می شود که حقیقتا در قیاس با دیگر کروم بوک های پریمیومی ارزان قیمت است و مقرون به صرفه.

انتظار می رود این کروم بوک بتواند فروش قابل توجهی به دنبال داشته باشد.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question