کتاب اپل
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کتاب اپل برای دوستداران محصولات این کمپانی منتشر شد

شرکت اپل در مارس امسال آیپد جدید; در سپتامبر آیفون های جدید و در اکتبر نیز به معرفی نسل جدید مک بوک پرو پرداخت. حال  Norman Rockwell هنرمند مطرح عکاس با همکاری کمپانی کتاب اپل را ایجاد کردند که در آن تصاویری از محصولات 20 سال گذشته اپل را می توان مشاهده کرد.

نام کتاب Designed by Apple in California یا همان طراحی شده توسط اپل در کالیفرنیا نام دارد. کسانی که از دوستداران اپل باشند قطعا خرید چنین کتابی را ارزشمند می دانند و در تهیه آن دریغ نخواهند کرد.

 Jony Ive مدیر طراحی اپل درباره کتاب می گوید:

“این کتاب درباره تیم طراحی; توسعه محصول یا فرآیند خلاق نیست. این کتاب نمایش عینی محصولات ما بوده که آن را توصیف می کند. چنین عملی از اهداف ما بوده تا ارزش محصولات را به خوبی نشان دهیم. ما همیشه امیدواریم که موردرضایت طرفداران و مشتریان قرار گیریم و از ما تعریفی شود.”

Ive درباره کتاب همچنین افزود:

“این کتاب جمع آوری ملایمی از اکثر محصولات تیم طراحی اپل است.”

اپل دو مدل این کتاب را طراحی کرده که یکی از آنها ابعاد 10.20*12.75 اینچی و دیگری 13*16.25 اینچی بوده و به ترتیب 199 و 299 دلاری هستند. جنس جلد آن نیز بسیار با دوام و سخت است که با لمس آن این کیفیت به خوبی احساس می شود. اپل هم اکنون کتاب Designed by Apple in California را با قیمت ها و سایزهای مختلف در فروشگاه رسمی خود به فروش می‌رساند. اگر از دوستداران این کمپانی و محصولات آن هستید پس دست به کار شده و هر چه سریعتر کتاب طراحی توسط اپل را که زنده کننده خاطرات محصولات شرکت کوپرتینویی نیز بوده; تهیه نمایید.

اپل به تازگی عرضه مک بوک پروهای 2016 را با قیمت 1499; 1799 و 2399 دلاری آغاز کرده و پیش از کریسمس این محصولات دردسترس هستند.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question