اولترفاین 5K ال جی
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاهش قابل توجه مانیتورهای اولترفاین 5K ال جی توسط اپل

اولترفاین 5K ال جی

شرکت اپل در رویداد 27 اکتبر خود به معرفی مک بوک های پرویی پرداخت که تنها شامل پورت USB-C تاندربولت 3 می شدند و همین امر موجب ناراضیتی طرفداران شد.

زیرا طرفداران و مخاطبان حرفه ای کمپانی کوپرتینویی; به دنبال پورت های مختلفی روی مک بوک پرو 2016 هستند تا بتوانند لپتاپ موردنظر را به دیگر مانیتورها متصل سازند; اما این عمل اپل کار را برای آنها دشوار کرده است.

در این بین اپل اخیرا قیمت کابل های تبدیل را که برای چنین زمانی مناسب است; کاهش داده است. حال به تازگی نوبت به کاهش قیمت 25 درصدی مانیتورهای اولترافاین 5K ال جی رسیده است.

اپل با چنین کاهش قیمتی مانیتور اولترفاین 5K ال جی را به قیمت 1000 دلار در مقابل 1299 دلار عرضه می دارد. همچنین قیمت مانیتور4K اولترافاین نیز از 699 دلار به 524 دلار کاهش پیدا کرده است.

انتظار می رود طرفداران اپل از این کاهش استقبال کرده و موجودی اپل را به اتمام برسانند; شرکت اپل در جریان رویداد 27 اکتبر خود علاوه بر رونمایی سه مک بوک پرو جدید; دو نمایشگر مستقل ویژه این لپتاپ ها با همکاری ال جی معرفی کرده که نمایشگر 5K اولترافاین و 4K اولترافاین هستند.

اگرچه انتظار می رفت کمپانی کوپرتینویی از نمایشگرهای مستقل خود رونمایی به عمل آورد; اما باتوجه به شایعات اخیر; شرکت مورد بحث تصمیم گرفته که از این به بعد تنها با همکاری شرکت های مطرحی چون ال جی یا سامسونگ به تولید نمایشگر مستقل مک بوبک پرو بپردازد.

در این بین دیگر خبری از مانیتور رتینا مستقل با برند اپل در کار نیست و به فروش نخواهد رسید; شرکت کوپرتینویی در سال جاری محصولات مختلفی معرفی کرده; انتظار می رود سال آینده نیز همچون امسال فعال باشد و شاهد محصولات قابل توجهی از سوی شرکت کوپرتینویی باشیم.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question