کامپیوتر یکپارچه سرفیس مایکروسافت در راه است
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کامپیوتر یکپارچه سرفیس مایکروسافت در راه است

به نظر می رسد شرکت مایکروسافت قصد داشته سری محصولات سرفیس خود را گسترش دهد; تحت این عنوان محصولات متنوعی مثل کامپیوتر یکپارچه سرفیس مایکروسافت را به بازار عرضه دارد.

در حال حاضر; سرفیس مایکروسافت شامل تبلت و لپتاپ شده و براساس شایعات; تلفن هوشمند آن نیز اوایل سال آینده روانه بازار خواهد شد.

حال شایعات خبر از در راه بودن یک کامپیوتر یکپارچه یا همان AIO می دهند که قرار است به سبد محصولات سرفیس مایکروسافت اضافه شد.

در حقیقت سری سرفیس محصولات پریمیومی هستند و طرفداران بسیاری نیز توانستند کسب نمایند به رقیبی برای محصولات اپل بدل شوند.

منبع نزدیک به مایکروسافت; در مصاحبه ای با سایت digitimes بیان داشت:

“سرفیس AIO در حقیقت نسل دوم سرفیس بوک بوده; که قرار است به جای نیمه دوم سال 2016 در اوایل سال 2017 از راه برسد. علت چنین تاخیری توسعه دیرهنگام پردازنده های Kaby Lake اینتل بوده که قرار است اواخر سال 2016 به تولیدکنندگان و بازار عرضه شود. انتظار می رود با ورود AIO سرفیس، تحولی در بین سایر کامپیوترهای یکپارچه به وجود آید و موجب کاهش فروش برای دیگر برندها شود. اگرچه دو شرکت اپل و لنوو در تولید کامپیوترهای یکپارچه AIO در صدر قرار داشته و محصولاتشان با فروش بسیاری رو به روست.”

با این حال انتظار می رود مایکروسافت کامپیوتر AIO سرفیس را با سخت افزار قدرتمندی همراه سازد که در عملکرد نسبت به دیگران برتر است; در این بین باید به انتظار نشست تا شایعه به حقیقت تبدیل شده و اطلاعات بیشتری دردسترس قرار گیرد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question